| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Komplett BMW M42 motor hel eller i delar....Allt Sålt!!!
|
2236 besök totalt |
|
Komplett M42 motor från BMW 318is 1990 Med komplett avses: -Insug -LMM -Luftburk -Spjällhus -kabelhärva -Styrbox Rullat drygt 18600 mil och toppen sågs över innan bilen ställdes av av förgående ägare 4-5 år sedan. Fullt fungerande utan missljud, jag körde bilen hem för egen maskin när jag hämtade den. Men visst bör man se över slangar och packningar. Prisidé 4500 SEK eller bud _________________ Peter Havlicek |
|
Nu prissänkt eller i delar
Sänker priset till 4000 SEK förutsatt att handpenning/affär avslutad innan November månad
Därefter säljes den i delar till högre pris så passa på...billigare blir det inte Ring Peter på 031-207792 eller 0703-598492 eller maila peter_vfr@hotmail.com OBS! Jag har tyvärr ingen möjlighet att skicka den med bussgods eller dylikt
_________________ Peter Havlicek |
|
Pris på delarna
Verkar som det är trögt intresse för en komplett motor
Börjar demontera den efter helgen då jag ej har plats att husera en komplett motor * Komplett topp med ventiler, kammar och kamdrev - 2500 SEK * Ventilkåpa med täcklock för tändstift - 250 SEK * Kabelhärva med styrbox - 600 SEK * Insug med fuelrail och trottelhus - 750 SEK * Luftburk med LMM - 500 SEK * orginal extraktorgrenör - 750 SEK * Startmotor - 250 SEK * Generator 250 SEK * Block - 500 SEK * Vevaxel - 500 SEK * Kolvar och stakar - 400 SEK * oljetråg - 200 SEK * Komplett block med vev, kolvar och stakar etc - 1200 SEK OBS 1! Vill du köpa hela motorn så är det fortfarande 4000 SEK som gäller OBS 2! Förbehåller mig rätten att sälja delar i den ordning jag vill, tex topp först OBS 3! Tyckler du priserna är för höga? Hör av dig så kan vi diskutera det, är inte omöjlig _________________ Peter Havlicek |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
2236 besök totalt |