|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

07 Jan 2009 13:41
Senast ändrad av freespeed, 10 Jan 2009 18:12, ändrad totalt 2 gånger
K: Weber 48:or
Weber 48or önskas köpa! Allt av intresse! Även svetsade...
Ring el. maila Fredde
0705113628 el mail. freespeed@hotmail.com
_________________ Fredric Henriksson
|
inuro
Jönköping
Här sen Aug 2008
Inlägg: 13

07 Jan 2009 19:06
_________________ Ronnie Linusson
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

07 Jan 2009 19:26
redan sålda.... Ingen som vet någon som har att sälja?!?
_________________ Fredric Henriksson
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

09 Jan 2009 10:51
Ingen...? Någon har väl kontakter...?
_________________ Fredric Henriksson
|
Björnbusen
Bromma Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 242

09 Jan 2009 16:04
_________________ Björn Ek
AlfaRomeo Alfetta 1976
Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

09 Jan 2009 18:07
Tack... Men var skit sunkiga för det priset'...
_________________ Fredric Henriksson
|
icemannen
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 91

09 Jan 2009 19:11
jag har ett par men de ju dellortos "kopior" finns dom som säger att dom är bättre
men jag ser ingen skillnad
Dellorto DHLA 45...
pris? jag dom är väldigt fint skick
ge mig ett bud...
_________________ Joakim Barkstedt
Bilbyggare
för tillfället motorbyggare (ford)
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

09 Jan 2009 19:14
_________________ Fredric Henriksson
|
icemannen
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 91

09 Jan 2009 19:27
Re:
Ja...mailet är skickat
_________________ Joakim Barkstedt
Bilbyggare
för tillfället motorbyggare (ford)
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

09 Jan 2009 21:40
Nu har du fått bud...
_________________ Fredric Henriksson
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

10 Jan 2009 00:39
Senast ändrad av Winquist, 10 Jan 2009 21:46, ändrad totalt 1 gång
Jeg har et helt komplet sæt 3x45 Weber med manifold, træk og KN luftfiltre sælges.
Sættet passer direkte på en Datusn 240Z, men da det er 3 individuelle manifoldes, tror jeg det vil passe på eks en Triumph TR6 o.l
Komplet - Dkr. 6.500,-
PS. kan alternativt leveres med en "cold-air-box" istedet for de 3 KN filtre.
Ring på +45 25263333 eller mail: stefan@winquist.dk
_________________ Stefan Winquist
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

10 Jan 2009 09:07
_________________ Fredric Henriksson
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

10 Jan 2009 10:21
jeg tager lite billeder i dag och sender senere
Vh
Stefan
Det er Italienske Weber 45'r
_________________ Stefan Winquist
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

10 Jan 2009 10:23
kANON... KOLLA ÄVEN OM DET ÄR dcoe 9 el 152...
_________________ Fredric Henriksson
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

10 Jan 2009 20:56
Kommer det några bilder?!?
_________________ Fredric Henriksson
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

10 Jan 2009 21:09
30 minutter ... så er der
_________________ Stefan Winquist
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

10 Jan 2009 21:45
billeder er sendt
_________________ Stefan Winquist
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

10 Jan 2009 21:46
billeder er sendt
_________________ Stefan Winquist
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

16 Jan 2009 14:25
INGEN SOM HAR 48:OR...???
_________________ Fredric Henriksson
|
Erikssons grabben
sundsvall
Här sen Jan 2006
Inlägg: 36

19 Jan 2009 16:06
jag har 2st spjällhus av märket AP raicing dom är 48mm och har dcoe bultmönster och det sitter trattar på
dom kan bli dina för 5000kr
hör av dig på 073 028 6789/Andreas
_________________ Andreas Eriksson
|
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84
Trådstartare

29 Jan 2009 13:17
Upp!
_________________ Fredric Henriksson
|
|