Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Weber 48:or
2294 besök totalt
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
K: Weber 48:or

Weber 48or önskas köpa! Allt av intresse! Även svetsade...

Ring el. maila Fredde

0705113628 el mail. freespeed@hotmail.com

_________________
Fredric Henriksson
Citera
inuro
Jönköping
Här sen Aug 2008
Inlägg: 13




_________________
Ronnie Linusson
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
redan sålda.... Ingen som vet någon som har att sälja?!?

_________________
Fredric Henriksson
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Ingen...? Någon har väl kontakter...?

_________________
Fredric Henriksson
Citera
Björnbusen
Bromma Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 242




_________________
Björn Ek
AlfaRomeo Alfetta 1976
Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Tack... Men var skit sunkiga för det priset'...

_________________
Fredric Henriksson
Citera
icemannen
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 91



jag har ett par men de ju dellortos "kopior" finns dom som säger att dom är bättre
men jag ser ingen skillnad
Dellorto DHLA 45...
pris? jag dom är väldigt fint skick

ge mig ett bud...

_________________
Joakim Barkstedt
Bilbyggare

för tillfället motorbyggare (ford)
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Kan du fixa bild?!? freespeed@hotmail.com

_________________
Fredric Henriksson
Citera
icemannen
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 91



Re:

freespeed skrev:
Kan du fixa bild?!? freespeed@hotmail.com


Ja...mailet är skickat

_________________
Joakim Barkstedt
Bilbyggare

för tillfället motorbyggare (ford)
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Nu har du fått bud...

_________________
Fredric Henriksson
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



Jeg har et helt komplet sæt 3x45 Weber med manifold, træk og KN luftfiltre sælges.

Sættet passer direkte på en Datusn 240Z, men da det er 3 individuelle manifoldes, tror jeg det vil passe på eks en Triumph TR6 o.l

Komplet - Dkr. 6.500,-

PS. kan alternativt leveres med en "cold-air-box" istedet for de 3 KN filtre.

Ring på +45 25263333 eller mail: stefan@winquist.dk

_________________
Stefan Winquist
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Maila gärna bild... freespeed@hotmail.com

-Är det Spanska el. Italienska förgasare?

_________________
Fredric Henriksson
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



jeg tager lite billeder i dag och sender senere

Vh

Stefan

Det er Italienske Weber 45'r

_________________
Stefan Winquist
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
kANON... KOLLA ÄVEN OM DET ÄR dcoe 9 el 152...

_________________
Fredric Henriksson
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Kommer det några bilder?!?

_________________
Fredric Henriksson
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



30 minutter ... så er der

_________________
Stefan Winquist
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



billeder er sendt

_________________
Stefan Winquist
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



billeder er sendt

_________________
Stefan Winquist
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
INGEN SOM HAR 48:OR...???

_________________
Fredric Henriksson
Citera
Erikssons grabben
sundsvall
Här sen Jan 2006
Inlägg: 36



jag har 2st spjällhus av märket AP raicing dom är 48mm och har dcoe bultmönster och det sitter trattar på
dom kan bli dina för 5000kr

hör av dig på 073 028 6789/Andreas

_________________
Andreas Eriksson
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84


Trådstartare
Upp!

_________________
Fredric Henriksson
Citera
SÄLJES
K: Weber 48:or
2294 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande