| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:Mazda RX-7 FD3S -93 100.000:-
|
1527 besök totalt |
|
S:Mazda RX-7 FD3S -93 100.000:-
Tjena! Gör nu ett nytt försök att sälja min RX-7, jag är första och enda ägaren i Sverige på bilen så här långt. Bilen är en Mazda RX-7 FD3S av 93 års modell och den har gått strax under 9000 mil. Bilen är för tillfället avställd över vintern. Den importerades från Japan sommaren 2oo7 av SUperior Imports AB som även skötte reggningen av bilen. Det jag har gjort med bilen sen jag fick hem den är: X En hellack i "Rosso Corsa" kulör som du normalt hittar på Ferraris bilar. X Andra fälgar; Kosei Sniper 17" med fräscha däck, köpte nya bakdäck innan sommaren som rullat ca 500 mil. X Monterat en Sparco ratt i bilen då originalratten var för stor för min smak(originalratten skickas med vid köp) X HKS RS Filter-kit(2 öppna luftfilter istället för original luftburk. X Sony MP3-stereo som är kopplad till 2 högtalare i dörrarna X Batteriet bakflyttat till bagaget så där finns betydligt mer plats i motorrummet. X Framläpp från 99-rx7orna Från tidigare ägaren i Japan sitter också: X Dubbla oljekylare i fronten X HKS SS-QV dumpventil X RE-Amemiyas framlampor istället för original pop-up. Dessa lampor är godkända för svensk trafik och bilen reggades även med dom på. X Mazdaspeed sidokjolar Är det något du undrar över, hör av dig. Testpiloter och däcksparkare göre sig icke besvär heller, provkörning erbjuds först efter seriöst visat intresse. Jag har många bilder liggandes så är du intresserad så kan jag maila fler. Priset jag hade tänkt mig är 100.000 kr, då får du en kanonrolig bil i oerhört fint skick. Seriösa spekulanter ringer; dock inte efter 22.00 så du som inte drabbats av lågkonunkturen som jag, kom och köp dig en kanonrolig bil billigt! Mig når du på 073-7669175 eller mail; orneling1987@hotmail.com _________________ Daniel Örneling |
||||
|
_________________ Patrik Rosén Speedlab Crew - http://www.speedlab.se 3D-printing/Design - http://www.brainglow.se Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/ |
||||
|
Re:
Ursäkta men flyttar de spakarna med?
|
||||
|
Re:
blinkers sitter till höger i sjuan. det har hänt några ggr att en tappar bort sig när jag kör vänsterstyrt sen:) så torkarna hamnar där man är van vid att ha ljuset så torkarna går på ibland i korsningar innan man vant sig. _________________ Daniel Örneling |
||||
![]() |
SÄLJES
S:Mazda RX-7 FD3S -93 100.000:-
|
1527 besök totalt |

