| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garage rens på lite Porsche delar, liten ny TURBO
|
2410 besök totalt |
|
Garage rensning (Säljes) Hittade detta vid en garage rensning: 1 st tidig oljekylare för front montage orginal Porsche 911(2500:-) SÅLD! Gas Stötdämpare bak Porsche 911 typ Sachs Super S(1500:-) OBS Nya kpl dörrsidor 911 RS (4000:-) i kartong. passar alla 911 SÅLD! Turbo 1800-2000cc l TD 04-12T ( Mitsubishi) ev till 924 Ny! (3500:-) NYTT PRIS 2500:- Stötdämpare Öhlins ev till ett bygge (allt Justerbart) CC 430mm 16 mm stång (3000:-) SÅLDA! Kpl 911-75 mörk röd inredning med stolar F/B m utan matta felfri!(3500:-) Trimchip till -92 964, kan provas i 964 RS, Kräver fritt blås,(2500:-) lätt att montera. Hej och hå vad den går. Kan man trimma mycket billigare? 266 hk på orginal 3,6. DPHasse dp935@bredband.net
] _________________ Hans Lundström |
||||
|
Re:
Tjenis, äntligen har jag fått fart på min dator Öhlinare cc 430mm 16mm kolvstång. Hadet DPHasse _________________ Hans Lundström |
||||
|
Hej Hasse, kan jag montera oljekylaren i frontgluggen och fortfarande använda orginal termostat osv.
Bara plocka bort kylaren i höger hjulhus, koppla på långa slangar och köra? Bilen är en 911 -74 dP-look alike.
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
|
Re:
Tjenis: olje kylaren täcker inte hela hålet som du har, men du har både utgång och ingång på samma sida. Men med ett galler som är svart, blir det bra, Total längd är 45 cm. Klarar av rak 50W olja, (stora kanaler) Visst kan du skarva på med lite längre slangar från dina rör. bifogar lite bilder så du förstår. MVH DPHasse
_________________ Hans Lundström |
||||
|
Re:
Det är det som är problemet, jag har bara kylaren på motorn och ej någon i hjulhuset. Är det många delar som måste kompletteras? //Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2410 besök totalt |