| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Audi S3 Bromsskiva Fram
|
932 besök totalt |
|
K: Audi S3 Bromsskiva Fram
Letar efter en bromsskiva fram från en audi S3 och skall vara 312mm skivan med 65mm i navet. Skicket på slitytan är inte så noga då det är själva centrumet jag vill åt. Så har du någon liggandes i skrothögen så hojta till! Det mesta är av intresse |
||||||
|
Re: K: Audi S3 Bromsskiva Fram
Inte så farligt dyra på eftermarknaden heller. _________________ Roland Johansson |
||||||
|
Re: K: Audi S3 Bromsskiva Fram
Tackar så mkt! |
||||||
|
_________________ Joakim Karaus BMW.n https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34735 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23940&start=63 |
||||||
|
Det är väl inget i själva centrumet som skiljer mellan A3 och S3 ? Skroten är bra i vilket fall, och skivor lär inte vara dyra beggade där.
//Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
||||||
|
Re:
A3an har 286mm skivor tror jag det är. Det ska vara 312mm. S3an har 9 hål i bromskivan. Har sökt på skroten redan |
||||||
|
Re:
Ja det stämmer. Skall du använda dom andra 4 hålen till något eller? Annars skiljer det väl inget? _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
||||||
|
Re:
Jopp.. jag slipper borra 2 hål bland annat, men jag har fått tag i 2 st nu. Tackar ovanstånde som hade 2 st och skickade dom tidigt idag =] |
||||||
![]() |
SÄLJES
K: Audi S3 Bromsskiva Fram
|
932 besök totalt |
