| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Aerobromsar
|
1515 besök totalt |
|
K: Aerobromsar
Ska bygga större bromsar på Gsi:n och söker följande....... Fram: Saab 9-5 Aero 2000-2008 Skivor 308mm ventilerade. Fram Saab 9-5 Aero upp till 2001 Kompletta Bromsok (2002 ändrades ok infästningen) Bak: Saab 9-5 Aero 2002-2008 Skivor och kompletta Bromsok 288mm ventilerade. Bak: Saab 900/9-3 1996-2002 Komplett bromssköld med okhållare och handbromsanslutningen på ovansidan. Vad kan tänkas finnas där ute??? Joachim Björk jockeb74@hotmail.com 0730-484919 |
||||
|
Hade det funkat med 9-3 SS Aero (314mm) så finns både en del lätt beg samt nytt.
Men dessa är väl inte lika "rakt på"-montering som 9-5:ans? |
||||
|
Re:
Faktiskt ingen aning om det..... måste kollas upp Har du nått sånt eller??
|
||||
|
Re:
Jodå, det finns "en del" saker. Främst 314mm frambromsar. En del helt nytt och lite begagnat. Så om detta kunde passa din bil så kan jag mer noga lista vad som finns så kommer vi fram till ett vettigt pris efter det. |
||||
|
Jag är helt klart intresserad av en komplett upsättning 314mm inkl ok, begat såklart då jag måste hålla kostnaderna nere.
Pris inkl frakt till Umeå? Fjäderbenen på astra gsi:n är exakta kopior(förutom navet då...) av saab 900 -95 hur långt ifrån är oken att passa där tro??? |
||||
|
Re:
Jag rättade dit "fel" ovan...
Såg precis din biltråd, vi lär väl träffas på OSC's körningar i sommar?
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Aerobromsar
|
1515 besök totalt |

