| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus
|
2596 besök totalt |
|
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus
SÅLDA!!! Mina nya stolar får tyvärr inte plats i min Cobra så jag måste sälja dem och skaffa nya
Alltså två helt nya EVo2 Plus, köpta hos Realcar:
Ena stolen är fortfarande ouppackad i sin plast. Den andra är provmonterad och har tyvärr en liten skada i tyget på översida/bakkant på ryggstödet, bilder på detta kan mailas vid intresse. Nypris på Realcar är 10,300:- Jag säljer dem för 8,000:- och då 3,500:- för den som har skadan och 4,500:- för den ouppackade, säljer helst bägge tillsammans men kan även tänka mig att sälja dem separat. Har även två Sparco universal golvfästen i aluminium. Ett par ouppackade och ett par som är provmonterat på ena stolen. Kostar 1,000:-/par nya och jag säljer dem för 700:-/par. Köper någon allt så bjuder jag på golvfästena. ![]()
![]()
OBS!!! Ring om ni är intresserade, 0733-819226 Finns i järfälla _________________ Thomas Bosaeus 2018 Miata V8 |
||||
|
Re:
Hehe, ok då, SÅLDA!!! Jag planerar att skicka dem imorgon som överenskommet, ska iväg och handla packmaterial nu
_________________ Thomas Bosaeus 2018 Miata V8 |
||||
|
Re:
Då får jag gratulera till en uppsättning riktigt trevliga stolar Ulrich! Jag har dock noterat att efter knappt 1 års användande som vardagsstol har kanten på stolen börjat vittra i sönder (tyget) så skall du ha din kampfdackel till vardags så får du nog förstärka kanten med något tyg. 116 dagar kvar
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Stolarna har hittat hem!
Måste passa på och ge Thomas lite kred, super proffsig avveckling av affären, i tid, mycket välförpackat, och på det hela bra ordning och reda. Händer alltför sällan. Kan bara starkt rekomendera Thomas som säljare om någon nångång skulle vilja köpa nåt annat av honom! //Ulrich _________________
|
||||
|
Re:
Men Johan, nu får du allt lära dig räkna med Romerska siffror... VII=7 inte 2
Hoppas allt är bra söderut! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
Hehe, nä, tyvärr har jag inga fler, mitt nick lever kvar sen jag hade en Lancer EVo7'a
_________________ Thomas Bosaeus 2018 Miata V8 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus
|
2596 besök totalt |
