| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus
|
2596 besök totalt |
|
SÅLDA!!! Mina nya stolar får tyvärr inte plats i min Cobra så jag måste sälja dem och skaffa nya
Alltså två helt nya EVo2 Plus, köpta hos Realcar:
Ena stolen är fortfarande ouppackad i sin plast. Den andra är provmonterad och har tyvärr en liten skada i tyget på översida/bakkant på ryggstödet, bilder på detta kan mailas vid intresse. Nypris på Realcar är 10,300:- Jag säljer dem för 8,000:- och då 3,500:- för den som har skadan och 4,500:- för den ouppackade, säljer helst bägge tillsammans men kan även tänka mig att sälja dem separat. Har även två Sparco universal golvfästen i aluminium. Ett par ouppackade och ett par som är provmonterat på ena stolen. Kostar 1,000:-/par nya och jag säljer dem för 700:-/par. Köper någon allt så bjuder jag på golvfästena. ![]()
![]()
OBS!!! Ring om ni är intresserade, 0733-819226 Finns i järfälla _________________ Thomas Bosaeus 2018 Miata V8 |
||||
|
Re:
Hehe, ok då, SÅLDA!!! Jag planerar att skicka dem imorgon som överenskommet, ska iväg och handla packmaterial nu
_________________ Thomas Bosaeus 2018 Miata V8 |
||||
|
Re:
Då får jag gratulera till en uppsättning riktigt trevliga stolar Ulrich! Jag har dock noterat att efter knappt 1 års användande som vardagsstol har kanten på stolen börjat vittra i sönder (tyget) så skall du ha din kampfdackel till vardags så får du nog förstärka kanten med något tyg. 116 dagar kvar
Stolarna har hittat hem!
Måste passa på och ge Thomas lite kred, super proffsig avveckling av affären, i tid, mycket välförpackat, och på det hela bra ordning och reda. Händer alltför sällan. Kan bara starkt rekomendera Thomas som säljare om någon nångång skulle vilja köpa nåt annat av honom! //Ulrich _________________
|
||||
|
Re:
Men Johan, nu får du allt lära dig räkna med Romerska siffror... VII=7 inte 2
Hoppas allt är bra söderut! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
Hehe, nä, tyvärr har jag inga fler, mitt nick lever kvar sen jag hade en Lancer EVo7'a
_________________ Thomas Bosaeus 2018 Miata V8 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2596 besök totalt |