Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus
2596 besök totalt
EVOVII
Järfälla
Här sen Aug 2008
Inlägg: 28


Trådstartare
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus

SÅLDA!!!

Mina nya stolar får tyvärr inte plats i min Cobra så jag måste sälja dem och skaffa nya

Alltså två helt nya EVo2 Plus, köpta hos Realcar:

Citat:
Evo2 Plus

Äntligen är den här, den nya Evo-stolen i nytt förbättrat utförande. Ny design och förlängd rygg jämfört med föregångaren som i kombination med de högre monterade bälteshålen ger föraren en bekvämare resa då bältena hamnar i korrekt position i förrhållande till axlarna. Flera andra uppdateringar har gjorts på stolen, bl.a. är den utvecklad för att ge god plats åt HANS-system och har ett stadigare skal. En förbättrad stol som tagit ett nytt steg i utvecklingen.


Ena stolen är fortfarande ouppackad i sin plast. Den andra är provmonterad och har tyvärr en liten skada i tyget på översida/bakkant på ryggstödet, bilder på detta kan mailas vid intresse. Nypris på Realcar är 10,300:- Jag säljer dem för 8,000:- och då 3,500:- för den som har skadan och 4,500:- för den ouppackade, säljer helst bägge tillsammans men kan även tänka mig att sälja dem separat.

Har även två Sparco universal golvfästen i aluminium. Ett par ouppackade och ett par som är provmonterat på ena stolen. Kostar 1,000:-/par nya och jag säljer dem för 700:-/par.

Köper någon allt så bjuder jag på golvfästena.




OBS!!! Ring om ni är intresserade, 0733-819226
Finns i järfälla

_________________
Thomas Bosaeus

2018 Miata V8
Citera
EVOVII
Järfälla
Här sen Aug 2008
Inlägg: 28


Trådstartare
Troligtvis SÅLDA!!!

_________________
Thomas Bosaeus

2018 Miata V8
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



om inte så uppdatera gärna tråden så kan vi se vad vi kan hitta på.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370



Re:

EVOVII skrev:
Troligtvis SÅLDA!!!


Väldigt sålda om du frågar mig

_________________
Citera
EVOVII
Järfälla
Här sen Aug 2008
Inlägg: 28


Trådstartare
Re:

UR_TT skrev:
EVOVII skrev:
Troligtvis SÅLDA!!!


Väldigt sålda om du frågar mig


Hehe, ok då, SÅLDA!!! Jag planerar att skicka dem imorgon som överenskommet, ska iväg och handla packmaterial nu

_________________
Thomas Bosaeus

2018 Miata V8
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Re:

UR_TT skrev:
EVOVII skrev:
Troligtvis SÅLDA!!!


Väldigt sålda om du frågar mig


Då får jag gratulera till en uppsättning riktigt trevliga stolar Ulrich!

Jag har dock noterat att efter knappt 1 års användande som vardagsstol har kanten på stolen börjat vittra i sönder (tyget) så skall du ha din kampfdackel till vardags så får du nog förstärka kanten med något tyg.

116 dagar kvar

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370



Der kampfdackel Schwarz har fått uppgraderad status från bruksis till ren nöjes vagn! Så de skall bara få tugga bana.

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370



Stolarna har hittat hem!

Måste passa på och ge Thomas lite kred, super proffsig avveckling av affären, i tid, mycket välförpackat, och på det hela bra ordning och reda. Händer alltför sällan.

Kan bara starkt rekomendera Thomas som säljare om någon nångång skulle vilja köpa nåt annat av honom! thumbs up

//Ulrich

_________________
Citera
EVOVII
Järfälla
Här sen Aug 2008
Inlägg: 28


Trådstartare
Det är nästan så man rodnar Tack för berömmet Ulrich

_________________
Thomas Bosaeus

2018 Miata V8
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



ÄR det bara en slump att ditt namn är detsamma som stolarna eller har du fler till salu
Behöver en själv och jag tror jag vet en som vill ha en ; )

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963



Re:

johan sjöström skrev:
ÄR det bara en slump att ditt namn är detsamma som stolarna eller har du fler till salu
Behöver en själv och jag tror jag vet en som vill ha en ; )


Men Johan, nu får du allt lära dig räkna med Romerska siffror... VII=7 inte 2

Hoppas allt är bra söderut!

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



allt bra Martin, ser bara Evo2 överallt nu ; )

Kanske inte klockrent med räkneinlägg fredagkvällar...



_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
EVOVII
Järfälla
Här sen Aug 2008
Inlägg: 28


Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
ÄR det bara en slump att ditt namn är detsamma som stolarna eller har du fler till salu
Behöver en själv och jag tror jag vet en som vill ha en ; )


Hehe, nä, tyvärr har jag inga fler, mitt nick lever kvar sen jag hade en Lancer EVo7'a

_________________
Thomas Bosaeus

2018 Miata V8
Citera
SÄLJES
S: Säljes 2st nya svarta Sparco EVO2 Plus
2596 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande