Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Säljes: speedglas svetshjälmar.
1, 2   >>
8352 besök totalt
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
Säljes: speedglas svetshjälmar.

har det mesta på hyllan nu, även viss skyddsutrustning, handskar, ärmar, mm

1st kvar med öppningsbart visir/(kassettdelen), 2000:- alla slit delar du behöver för ett par år frammåt ingår....
hjälm tillsalu, begagnade med 9002 kassett.
ev, frakt betalas av köpare.

har även ett par skyddsglaskasetter bla en 9002v digital men utan solceller 500:-.

UPPDATERAT med nya grejer

har även en biltema mig/mag svets 230v utan gasflaska 1000:- ibra skick lite använd.

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
finns några hjälmar kvar.

_________________
peter johansson
Citera
emil
Uppsala
Här sen Jul 2005
Inlägg: 8



Hej Peter!
Jag köper gärna en hjälm av dig. Hör av dig med kontaktinfo eller ring mig på 073 773 6731.
Mvh,
Emil
emil.aberg@gmail.com

_________________
Emil Åberg
FIAT 124 Spider "Abarth" / SAAB 96-62 / SAAB 9000 Aero / Renault Dauphine -62 (Fruns)
Citera
jokamp
Lund
Här sen Aug 2005
Inlägg: 31



Har försökt skicka pm men jag vet inte om det funkade. Är också intresserad av en hjälm, 9002x. Skicka gärna ett pm eller mail.

_________________
Jonathan ossenkamp

Scirocco GTS
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
har skickat pm till dom som är intresserade speca vad ni vill ha i pm,et

edit: kan inte kolla datorn varje dag endast på jobbet..

_________________
peter johansson
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Vad tar du för XL hjälmarna?!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
400:- + ev frakt, dessa är begagnade så därför skickar jag med en extra skyddskasset.
och yttre samt innre skyddsglas. dessa hjälmar är inte vackra. /peter

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
finns fortfarande några XL hjälmar kvar, skickar med 20st yttre skyddsglas samt några innre.
NYA samt beg fläktar, dessa är bra för hälsan

_________________
peter johansson
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Re:

p. johansson skrev:
finns fortfarande några XL hjälmar kvar, skickar med 20st yttre skyddsglas samt några innre.
NYA samt beg fläktar, dessa är bra för hälsan


En sån vill jag ha.

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
ändringar gjorda i annonsen.

_________________
peter johansson
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Hmm...

Fattar inte, jag skulle vilja ha en vanlig enkel speedglashjälm, år det något du har?
Har en handskärm idag och det suger rätt bra.


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Har du skyddsglas till XL-hjälmar kvar så undrar jag vad du vill ha för ett paket!!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
franzen pma ditt nr, till mig så kan vi kolla detta nästa vecka,

galne, kollar detta i veckan pm,ar dig.

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
endast 1st ny hjälm kvar + diverse.

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
ej aktuellt.

_________________
peter johansson
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Re:

Galne skrev:
Har du skyddsglas till XL-hjälmar kvar så undrar jag vad du vill ha för ett paket!!


Undrar fortfarande om pris för skyddsglas till XL-hjälmen!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
fick du inte pm:et? 300:- så får du minst 30st, yttre är dom jag har mest av men måste kolla upp det exakta antalet jag har kvar, är det ok så pma din adress mm så får du mitt kontonr,

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
allt med fläktar sålt, bara en beg,hjälm kvar.

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
begagnade linkon slangpaket med euro koppling (lika som ex, kemppi) för mig/mag svetsning
har även mycket delar till dessa. 500:- st med slitdelar.

vet ej till 100% vad som exakt finns då jag endast har hunnit gått igenom några lådor,

1st äldre matarverk, kemppi LISA 12. 1000:-

2st äldre tig-enheter utan strömkälla (strömkälla behövs) LHF3 1000:- för båda då ena är kantstött och
har blivit reservdels donator men är komplett. endast DC

ev, x-antal kemppi slangpaket. jag måste serva dessa först innan försäljning.

det mesta till kemppi matarverk FU10 såsom kretskort motor mm,

och som vanligt säljes som privat person och kan inte dra momsen till er som undrat.

_________________
peter johansson
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Re:

p. johansson skrev:
begagnade linkon slangpaket med euro koppling (lika som ex, kemppi) för mig/mag svetsning
har även mycket delar till dessa. 500:- st med slitdelar.

vet ej till 100% vad som exakt finns då jag endast har hunnit gått igenom några lådor,

1st äldre matarverk, kemppi LISA 12. 1000:-

2st äldre tig-enheter utan strömkälla (strömkälla behövs) LHF3 1000:- för båda då ena är kantstött och
har blivit reservdels donator men är komplett. endast DC

ev, x-antal kemppi slangpaket. jag måste serva dessa först innan försäljning.

det mesta till kemppi matarverk FU10 såsom kretskort motor mm,

och som vanligt säljes som privat person och kan inte dra momsen till er som undrat.


Har du kollat om det fanns några slangpaket Kemppi som var i ok skick och vad för pris har du på dem! Har du någon bild på linkon slangpaketen?

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527


Trådstartare
beror vilken storlek du vill ha på innerline, längd på slangpaket, hur mycket skall vara utbytt till nytt,
har annars linckon slangpaket dom är grymmt slagtåliga och tåliga med samma sk eurokoppling som kemppi. dra iväg ett pm med dina specar så kollar jag utbudet, allt är inte hemma utan utspritt på några föråd.

_________________
peter johansson
Citera
SÄLJES
Säljes: speedglas svetshjälmar.
1, 2   >>
8352 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande