|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

10 Dec 2008 20:33
Senast ändrad av p. johansson, 11 Nov 2010 15:51, ändrad totalt 14 gånger
Säljes: speedglas svetshjälmar.
har det mesta på hyllan nu, även viss skyddsutrustning, handskar, ärmar, mm
1st kvar med öppningsbart visir/(kassettdelen), 2000:- alla slit delar du behöver för ett par år frammåt ingår....
hjälm tillsalu, begagnade med 9002 kassett.
ev, frakt betalas av köpare.
har även ett par skyddsglaskasetter bla en 9002v digital men utan solceller 500:-.
UPPDATERAT med nya grejer
har även en biltema mig/mag svets 230v utan gasflaska 1000:- ibra skick lite använd.
_________________ peter johansson
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

10 Jan 2009 01:48
finns några hjälmar kvar.
_________________ peter johansson
|
emil
Uppsala
Här sen Jul 2005
Inlägg: 8

13 Jan 2009 10:53
Hej Peter!
Jag köper gärna en hjälm av dig. Hör av dig med kontaktinfo eller ring mig på 073 773 6731.
Mvh,
Emil
emil.aberg@gmail.com
_________________ Emil Åberg
FIAT 124 Spider "Abarth" / SAAB 96-62 / SAAB 9000 Aero / Renault Dauphine -62 (Fruns)
|
jokamp
Lund
Här sen Aug 2005
Inlägg: 31

13 Jan 2009 11:25
Har försökt skicka pm men jag vet inte om det funkade. Är också intresserad av en hjälm, 9002x. Skicka gärna ett pm eller mail.
_________________ Jonathan ossenkamp
Scirocco GTS
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

15 Jan 2009 22:20
har skickat pm till dom som är intresserade speca vad ni vill ha i pm,et
edit: kan inte kolla datorn varje dag endast på jobbet..
_________________ peter johansson
|
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197

16 Jan 2009 08:24
Vad tar du för XL hjälmarna?!
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

16 Jan 2009 18:02
400:- + ev frakt, dessa är begagnade så därför skickar jag med en extra skyddskasset.
och yttre samt innre skyddsglas. dessa hjälmar är inte vackra. /peter
_________________ peter johansson
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

25 Jan 2009 12:13
finns fortfarande några XL hjälmar kvar, skickar med 20st yttre skyddsglas samt några innre.
NYA samt beg fläktar, dessa är bra för hälsan
_________________ peter johansson
|
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586

25 Jan 2009 19:39
Re:
| p. johansson skrev: | finns fortfarande några XL hjälmar kvar, skickar med 20st yttre skyddsglas samt några innre.
NYA samt beg fläktar, dessa är bra för hälsan  |
En sån vill jag ha.
_________________ VW Golf Alltrack -20
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

03 Okt 2009 20:04
ändringar gjorda i annonsen.
_________________ peter johansson
|
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890

03 Okt 2009 23:01
Hmm...
Fattar inte, jag skulle vilja ha en vanlig enkel speedglashjälm, år det något du har?
Har en handskärm idag och det suger rätt bra.
_________________ Anders Franzén
320i Coupé -80 Hennarot
|
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197

04 Okt 2009 11:11
Har du skyddsglas till XL-hjälmar kvar så undrar jag vad du vill ha för ett paket!!
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

04 Okt 2009 14:10
franzen pma ditt nr, till mig så kan vi kolla detta nästa vecka,
galne, kollar detta i veckan pm,ar dig.
_________________ peter johansson
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

16 Okt 2009 00:24
endast 1st ny hjälm kvar + diverse.
_________________ peter johansson
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

01 Nov 2009 17:45
Senast ändrad av p. johansson, 16 Nov 2009 14:14, ändrad totalt 1 gång
ej aktuellt.
_________________ peter johansson
|
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197

01 Nov 2009 21:17
Re:
| Galne skrev: | | Har du skyddsglas till XL-hjälmar kvar så undrar jag vad du vill ha för ett paket!! |
Undrar fortfarande om pris för skyddsglas till XL-hjälmen!
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

02 Nov 2009 08:43
fick du inte pm:et? 300:- så får du minst 30st, yttre är dom jag har mest av men måste kolla upp det exakta antalet jag har kvar, är det ok så pma din adress mm så får du mitt kontonr,
_________________ peter johansson
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

16 Nov 2009 14:18
allt med fläktar sålt, bara en beg,hjälm kvar.
_________________ peter johansson
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

29 Nov 2009 16:29
begagnade linkon slangpaket med euro koppling (lika som ex, kemppi) för mig/mag svetsning
har även mycket delar till dessa. 500:- st med slitdelar.
vet ej till 100% vad som exakt finns då jag endast har hunnit gått igenom några lådor,
1st äldre matarverk, kemppi LISA 12. 1000:-
2st äldre tig-enheter utan strömkälla (strömkälla behövs) LHF3 1000:- för båda då ena är kantstött och
har blivit reservdels donator men är komplett. endast DC
ev, x-antal kemppi slangpaket. jag måste serva dessa först innan försäljning.
det mesta till kemppi matarverk FU10 såsom kretskort motor mm,
och som vanligt säljes som privat person och kan inte dra momsen till er som undrat.
_________________ peter johansson
|
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197

03 Feb 2010 18:08
Re:
| p. johansson skrev: | begagnade linkon slangpaket med euro koppling (lika som ex, kemppi) för mig/mag svetsning
har även mycket delar till dessa. 500:- st med slitdelar.
vet ej till 100% vad som exakt finns då jag endast har hunnit gått igenom några lådor,
1st äldre matarverk, kemppi LISA 12. 1000:-
2st äldre tig-enheter utan strömkälla (strömkälla behövs) LHF3 1000:- för båda då ena är kantstött och
har blivit reservdels donator men är komplett. endast DC
ev, x-antal kemppi slangpaket. jag måste serva dessa först innan försäljning.
det mesta till kemppi matarverk FU10 såsom kretskort motor mm,
och som vanligt säljes som privat person och kan inte dra momsen till er som undrat. |
Har du kollat om det fanns några slangpaket Kemppi som var i ok skick och vad för pris har du på dem! Har du någon bild på linkon slangpaketen?
|
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527
Trådstartare

04 Feb 2010 19:45
beror vilken storlek du vill ha på innerline, längd på slangpaket, hur mycket skall vara utbytt till nytt,
har annars linckon slangpaket dom är grymmt slagtåliga och tåliga med samma sk eurokoppling som kemppi. dra iväg ett pm med dina specar så kollar jag utbudet, allt är inte hemma utan utspritt på några föråd.
_________________ peter johansson
|
|