Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: billig gammal skitmobiltelefon (ej operatörslåst)
2 besök senaste veckan (1268 totalt)
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1097

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
K: billig gammal skitmobiltelefon (ej operatörslåst)

Tjenare,

Ska iväg till Österrike i ett halvår och skull behöva en gammal sketen telefon (som ju då inte är operatörslåst) för att kunna stoppa in ett Österrikiskt kontantkort i, någon som har något gammalt i strumplådan?

/ Alex

_________________
A Eklöw
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312



Jag har en samsung e700 eller vad den nu heter..
ej operatörlåst

200:- + frakt om så önskas




_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1097

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Vore ju fint, frågan är om den hinner fram till stockholm?

jag åker på söndag!

_________________
A Eklöw
Citera
Björnbusen
Bromma Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 242



http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=59021390


Ny nalle för kaffepengar på en plats nära dig...

_________________
Björn Ek
AlfaRomeo Alfetta 1976
Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia
Citera
Christopher Thunman
Trosa
Här sen Apr 2004
Inlägg: 81



Har en ericsson 800 något. Den hypertunna varianten. Använd i ett år. Du får den om du kommer och hämtar den på kontoret i Årsta.

_________________


Nuvarande:
Volvo S60R (370 hk)
Tidigare:
327 -89 TURBO (750 hk)
M3 -88 TURBO (450 hk)
Citera
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1097

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Re:

Christopher Thunman skrev:
Har en ericsson 800 något. Den hypertunna varianten. Använd i ett år. Du får den om du kommer och hämtar den på kontoret i Årsta.


och den är inte operatörslåst? I sådana fall kan jag gladerligen komma och hämta den imorgon!

/ Alex

_________________
A Eklöw
Citera
Christopher Thunman
Trosa
Här sen Apr 2004
Inlägg: 81



Inte låst. Du kan komma idag. Är kvar tills 5. Sitter på årstavägen 5.

Ring 0768937370 när du är där så kommer jag ut. Jag har dock ingen laddare.

_________________


Nuvarande:
Volvo S60R (370 hk)
Tidigare:
327 -89 TURBO (750 hk)
M3 -88 TURBO (450 hk)
Citera
Christopher Thunman
Trosa
Här sen Apr 2004
Inlägg: 81



Såg nu att det var imorn du menade Inga problem. Är på kontoret tills 14 imorn.

_________________


Nuvarande:
Volvo S60R (370 hk)
Tidigare:
327 -89 TURBO (750 hk)
M3 -88 TURBO (450 hk)
Citera
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1097

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
hmmm, vad ska det vara för typ av laddare? Har två gamla SEricsson-telefoner med laddare, kanske är samma modell? (Har bl.a. en K610i)

/ Alex

_________________
A Eklöw
Citera
cocoanton
Kista, Stockholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 281



samma laddare som k610i thumbs up

_________________
Anton Kindblad
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



om du köper 5 nachoburgare på McD så fick man en samsung mobil.

_________________
Sammy Lundin
Citera
SÄLJES
K: billig gammal skitmobiltelefon (ej operatörslåst)
2 besök senaste veckan (1268 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande