| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: billig gammal skitmobiltelefon (ej operatörslåst)
|
2 besök senaste veckan (1268 totalt) |
|
K: billig gammal skitmobiltelefon (ej operatörslåst)
Tjenare, Ska iväg till Österrike i ett halvår och skull behöva en gammal sketen telefon (som ju då inte är operatörslåst) för att kunna stoppa in ett Österrikiskt kontantkort i, någon som har något gammalt i strumplådan? / Alex _________________ A Eklöw |
||
|
http://www.clasohlson.se/Product/Pro
Ny nalle för kaffepengar på en plats nära dig... _________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
||
|
Har en ericsson 800 något. Den hypertunna varianten. Använd i ett år. Du får den om du kommer och hämtar den på kontoret i Årsta.
_________________ Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
||
|
Re:
och den är inte operatörslåst? I sådana fall kan jag gladerligen komma och hämta den imorgon! / Alex _________________ A Eklöw |
||
|
Inte låst. Du kan komma idag. Är kvar tills 5. Sitter på årstavägen 5.
Ring 0768937370 när du är där så kommer jag ut. Jag har dock ingen laddare. _________________ Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
||
![]() |
SÄLJES
K: billig gammal skitmobiltelefon (ej operatörslåst)
|
2 besök senaste veckan (1268 totalt) |
