Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2158 besök totalt |
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Dom här med Autotest som det heter verkar ganska så besvärligt, en annan skulle ju ha nog med bekymmer att komma ihåg banan
![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Inte utan att man kan hålla med om det ![]() Hur i hellskotta gör han med backen helt plötsligt går det full fart bakåt min vx låda skulle dö av den behandlingen ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Fick mig att komma o tänka på den här kojan:
http://www.youtube.com/watch?v=UH1QvJ2q2CY _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
Wtf? Är den där bakhjulsdriven? Eller bromsar han framhjulen individuellt? Stoppien på slutet var inte pjåkig heller ![]() |
||||
Den tänkte jag på direkt med !! ![]() Trodde med att den garagterat var en klassiker här !! ![]() _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
Inga som helst problem att växla till backen under färd - om man växlar exakt rätt ![]() jag har film nånstans där jag gör 360 snurrningar både framlänges o baklänges med hjälp utav handbroms & växelådan ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Apropå bilkontroll... Jean Ragnotti är inte så pjåkig... I klippet nedan, som är en klassiker i dessa sammanhang, kommer han på att han ska snitsa till det lite när parkerar sin R5 Maxi Turbo. Han har faktiskt halvkoll, typ...
![]() http://www.youtube.com/watch?v=BZWeu |
||||
OMFG! Respekt! det där är ren agility för bilar! Men allvarligt, bromsar dom framhjulen individuellt? _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||
Nää, tror det räcker med handbroms ! Hydrauliken kanske är bortkopplad bakåt, så att den enda bromsen bak är just handbromsen! Tänkte ni på att kojan är kortad också? Syns på att bakfönstret är så kort!
Anders _________________ Anders Bohman |
||||
Jag har iaf sett den förut, men den kanske låg under OT ![]() Å andra sidan kan man ju gärna se den fler än en gång ![]() |
||||
Det som enligt mig nästan är roligast i caterham-klippet är kommentatorn i slutet när han berättar tiden och avslutar med att säga att han hade andra tid? Jag hade mer än gärna sett en film på personen som hade snabbare tid...
![]() _________________ Olle Erixon |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2158 besök totalt |