Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1795 besök totalt |
Ingen kvällstur till Hahn med Ryanair
Har försökt boka lite resor från Nyköping till Hahn men det finns bara morgon flighten. Har provat med flera datum med samma resultat. Är det verkligen så att de slutat med kvällsturen och bara flyger en tur per dag? Det kommer i så fall helt klart begränsa fleras helgturer _________________ Stefan Wahlström |
||
Verkligen dåliga nyheter!
![]() Har kollat och tydligen är det så här. Fram till den sista mars i år kör de bara kvällsrutten och sedan från den 1/4 (dessvärre inget aprilskämt...) kör de bara morgonrutten. Det fina som varit förut att man kan åka hem söndag kväll försvinner ju tyvärr ![]() ![]() |
||
Nu har jag väl mestadels åkt fre, lö och söndag men nog tycker jag beläggningen på planen är klart över 90%
Så man undrar lite över anledningen. Men med halva kapaciteten finns det nog stor risk att priset kommer att stiga. Så det är nog bara att boka fakiren lite hastigt, tyvärr behöver jag vara hemma några måndagar då jag vill åka. ![]() _________________ Stefan Wahlström |
||
Re:
Pratade med en kompis som är kapten på Ryanair och precis som du säger så bekräftade han att planen nästan alltid är mer eller mindre fulla till och från Hahn. Men det handlar om att det bara finns 6 plan från Skavsta och Ryan har ju valt att satsa på Mallorca plus nån ort i Kroatien under sommaren och då måste man ju tyvärr dra ner på nåt..... ![]() ![]() |
||
Re:
Misstag kan alla göra, du får helt enkelt tala om för nötet att han ställer dit stålkråkor så linjen funkar. Eller så får man köpa sämsskinnsbyxor och börja cykla i bergen på Mallis ![]() _________________ Stefan Wahlström |
||
om man flyger t Hahn på morgonen som man brukar så borde det väl funka o flyga hem ifrån Dusseldorf på söndagen t.ex. iof 10 mil längre dit.Hyrbil borde man väl kunna lämna tillbaka där, eller vad tror ni?
Ifrån Dusseldorf går dom hem på söndagar 16.00 _________________ Henric Hägglund |
||
Re:
Smart tänkt! ![]() Det är ju helt klart en variant som kan funka, lite dyrare blir det säkert att lämna tillbaka hyrbil där men det kan det ju vara värt! ![]() EDIT: Kollade upp flygplatsen där, den ligger i Weeze vilket är 19 mil ifrån Adenåå ![]() EDIT2: Det skrev du visst i ditt inlägg...lite trött idag..... ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1795 besök totalt |