Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Ingen kvällstur till Hahn med Ryanair
1795 besök totalt
Wahlström
Lidingö
Här sen Aug 2004

Trådstartare

Har försökt boka lite resor från Nyköping till Hahn men det finns bara morgon flighten. Har provat med flera datum med samma resultat.
Är det verkligen så att de slutat med kvällsturen och bara flyger en tur per dag?

Det kommer i så fall helt klart begränsa fleras helgturer

Motala
Här sen Dec 2002

Det som blir problem är väl hemresan i så fall. Finns ju bara en resa på söndagen och det är kl 9,15.

Ner åker man ju fredag kl 0650.

Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Verkligen dåliga nyheter!
Har kollat och tydligen är det så här. Fram till den sista mars i år kör de bara kvällsrutten och sedan från den 1/4 (dessvärre inget aprilskämt...) kör de bara morgonrutten.
Det fina som varit förut att man kan åka hem söndag kväll försvinner ju tyvärr thumbs down >

Wahlström
Lidingö
Här sen Aug 2004

Trådstartare
Nu har jag väl mestadels åkt fre, lö och söndag men nog tycker jag beläggningen på planen är klart över 90%
Så man undrar lite över anledningen. Men med halva kapaciteten finns det nog stor risk att priset kommer att stiga. Så det är nog bara att boka fakiren lite hastigt, tyvärr behöver jag vara hemma några måndagar då jag vill åka.

Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Wahlström skrev:
Nu har jag väl mestadels åkt fre, lö och söndag men nog tycker jag beläggningen på planen är klart över 90%
Så man undrar lite över anledningen. Men med halva kapaciteten finns det nog stor risk att priset kommer att stiga. Så det är nog bara att boka fakiren lite hastigt, tyvärr behöver jag vara hemma några måndagar då jag vill åka.

Pratade med en kompis som är kapten på Ryanair och precis som du säger så bekräftade han att planen nästan alltid är mer eller mindre fulla till och från Hahn. Men det handlar om att det bara finns 6 plan från Skavsta och Ryan har ju valt att satsa på Mallorca plus nån ort i Kroatien under sommaren och då måste man ju tyvärr dra ner på nåt..... thumbs down

qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

hade ju varit bättre om nötet hade ställt dit 2 bågar till

Citera
Wahlström
Lidingö
Här sen Aug 2004

Trådstartare
Re:

Qvisfr skrev:
hade ju varit bättre om nötet hade ställt dit 2 bågar till

Misstag kan alla göra, du får helt enkelt tala om för nötet att han ställer dit stålkråkor så linjen funkar.
Eller så får man köpa sämsskinnsbyxor och börja cykla i bergen på Mallis

Mjölby
Här sen Jul 2005

om man flyger t Hahn på morgonen som man brukar så borde det väl funka o flyga hem ifrån Dusseldorf på söndagen t.ex. iof 10 mil längre dit.Hyrbil borde man väl kunna lämna tillbaka där, eller vad tror ni?
Ifrån Dusseldorf går dom hem på söndagar 16.00

Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Henric_H skrev:
om man flyger t Hahn på morgonen som man brukar så borde det väl funka o flyga hem ifrån Dusseldorf på söndagen t.ex. iof 10 mil längre dit.Hyrbil borde man väl kunna lämna tillbaka där, eller vad tror ni?
Ifrån Dusseldorf går dom hem på söndagar 16.00

Smart tänkt! thumbs up
Det är ju helt klart en variant som kan funka, lite dyrare blir det säkert att lämna tillbaka hyrbil där men det kan det ju vara värt!

EDIT: Kollade upp flygplatsen där, den ligger i Weeze vilket är 19 mil ifrån Adenåå lite väl långt kanske...

EDIT2: Det skrev du visst i ditt inlägg...lite trött idag.....

Nürburgring
1795 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande