Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
872 besök totalt |
Re: Vridmoment...
Aha, ni bygger nytt nu .... Och tittar på sekventionell låda ?? Vad blir det för bil och variant? |
||||
Rekommenderat maximalt motor-vridmoment 325 Nm.
EDIT: blev lite felkonverterat första gången. _________________ André Voss Banvagn: 205 GTi 1.9 -90 Barnvagn: Avensis 2.4 kombi -06 |
||||
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Har kikat lite på bland annat den ja...Inte helt gratis men billigare och lättare än helt skottsäkra transaxellådor ![]() Men än så länge är det väääldigt osäkert vad det blir, men jag gillar konceptet med transaxellåda...kompakt och nyttigt för viktfördelningen... _________________ Karl Brag |
||||
Ja, klart man är nyfiken.... Och hemliga svar renderar en stopNgo i forumet ![]() Nej det är inga stora förändringar på motorreglementet föreslagna eller funderade på. Fast kommer det några riktigt bra föreslagningar så tittar vi ju på det så klart. P.s Du kan PM:a mig så håller jag det för mig själv....men är ju väldigt nyfiken förståss.... |
||||
Risken är att du får vara nyfiken ett bra tag, jag tvivlar på att vi löser att få ihop ny bil och dessutom tävlingsbudget till -04, preliminär start är alltså -05 ![]() _________________ Karl Brag |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
872 besök totalt |