| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
identifiering av alcon ok
|
1858 besök totalt |
|
Jag är på jakt efter belägg till oken nedan någon som vet var man han hitta info om dom här oken som sitter bak på en S2'a Jag tror att dom är några år gamla vilket syns på fastsättningen av beläggen typ spännhasp eller vad man kan kalla det. Beläggen ska vara ca 93 långa och 44 höga.
_________________ Niklas Lövgren |
||||
|
Du kan ju jämföra med dessa belägg på denna sida. Tryck på typnummret till höger för mått.
http://www.braketechnology.com/calip _________________ Aris Stamos Mercedes-Benz C55 AMG BMW 120d |
||||
|
Re:
Tackar, men det finns inga som kommer tillräckligt nära
_________________ Niklas Lövgren |
||||
|
Rita av belägget på ett papper som du faxar, eller scannar in, till Per på PEAN.
Han kan garanterat hjälpa dig med ett belägg som går att få dit med rimliga slipinsatser. På Saaben åker vi tex BMW M3-belägg runt om, fast "det inte finns nga som passar vår bil" enligt alla andra. På gammla bilen var det samma fram och Volvo 240-belägg bak. Allt går med lite vilja och god service. Sen finns bara ett val av belägg för oss med tyngre bilar, särskillt om man har lite mos i maskin. PFC är bästa bromsarna och oslagbart bästa ekonomin har vi lärt oss...den hårda vägen.
|
||||
|
Re:
Det kanske går att ordna, när minnet infinner sig
Jag har fått rätt nr på beläggen fram av Per, men bakbeläggen tänkte jag kolla med den samlade kunskapen här på rejsa om någon visste vad det kunde vara innan jag beställde. _________________ Niklas Lövgren |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1858 besök totalt |