Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 5947 besök totalt |
Re:
Nja inte riktigt va? om jag tex vill se de trådar jag skrivit i så kommer alla de trådarna fram i datum-ordning om jag sökte på mitt namn som tidigare beskrivet. Den funktionen finns inte på dessa knappar eftersom det är begränsat till max 7 dagar tillbaka, men det kanske går att lägga till en knapp efter 7d som gör just detta?, det vore ju helt perfekt! 7d+ eller vad kan man kalla den ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Re:
Innan det finns en liknande knapp kan du haxxxorzza "Egna-funktionen" genom att skriva in ett högre värde i "search-time"attributet i länken som kommer upp när du trycker på 1d/3d/7d...: rejsa.nu/forum/search.php?search_id=newposts&search_time=170&only_mine=1 Jag var själv tvungen att göra det för att hitta ett gammal ämne jag hade lagt in.. Hur mycket än jag gillar google och allt vad dom gör så tycker jag ett forum behöver forumets egna sökfunktioner |
||||
Re:
Dags att ändra 1d 3d 7d till tex 1d 7d 30d ?? _________________ ![]() |
||||
Tackar för det!
Bra dock att gamla sökfunktionen finns kvar ändå, eftersom jag tex gillar att följa ett gäng trådar som jag en gång i tiden har skrivit i, men kanske inte skrivit i på flera månader (eller år) ![]() Ha kakan och äta den är gott! ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
Vet inte om någon observerat detta, men jag som har vanan att använda back-knappen en del retar mig på att den nya söksidan (via Google) gör att man måste backa två steg för att komma tillbaka. (Firefox 3.0.5/Gentoo Linux/x86_64.) Första steget har till synes ingen som helst effekt, utan man ligger kvar på sidan med sökresultaten.
Annars är det ju klart trevligt att ha tillgång till två olika sökfunktioner! Båda har sina för- och nackdelar. ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 5947 besök totalt |