Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
871 besök totalt |
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Det stod en liten söt röd Porschetraktor på ringenmuséet en gång i tiden.
![]() Jag tror jag har kort på den. Ska leta vid tillfälle. Hittade bilden meddetsamma. ![]() Det var en diesel. ![]() ![]() Tycker det är ok med en traktor på rejsa om den stått på ringenmuséet... ![]() Edit: Letat bild. |
||
På en PCS fikaträff för ett par år sedan så ställdes en säljare från Porsche Center mot väggen av ännu icke övertygade medlemmar. Vi frågade vad som menades med att utveckla ett sådant skrälle som inte primärt passar på banan. Försäljaren menade på att det var för att dom identifierat en ouppfylld nisch och därmed förtjänstmöjligheter på exklusiva SUVar. Förtjänsterna skulle investeras i utvecklingsarbete för sportbilar fyllda han snabbt i. Jag tror på det första och hoppas på det andra...! _________________ Pär Hylander |
||
Hmm...jag utgår från att Expressen som vanligt är sådär lagom upplysta, och menar jubileumsversionen av Boxster S när de skriver följande:
"Å andra sidan ska Porsche presentera en ny version av den klassiska sportbilen 550 Spyder på bilmässan i Detroit i januari" Dvs, denna: http://www.porsche.se/news/news.htm?ID=36&viewID=[/i] _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
871 besök totalt |