Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2554 besök totalt |
Ändra från Puppan_reserv > Puppan i min biltråd. går det?
Halloj Hade lite problem med mitt konto när jag skapade min projekttråd om Porsche TurbOCup II:an för tusen år sedan, jag anävde därför ett reserv konto(Puppan_reserv).. Nu har vi sedan lång tid tillbaks fått ordning på mitt ordinarie konto(Puppan) och jag har sett att folk ofta ändrar i sin rubrik allteftersom projektet fortskrider vilket verkar kul.. Men eftersom jag inte använder reservkontot längre kan inte jag göra detta. Finns det nån möjlighet att ändra namn/konto på min 1: post från Puppan_reserv till mitt ordinarie Puppan så jag kan vara med och leka? Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Re: Ändra från Puppan_reserv > Puppan i min biltråd. går
Annars kan du ju starta en ny tråd och klippa å klistra in alla inlägg ![]() ![]() |
||||||
Re:
Du får det till att låta svårt! Men det är busenkelt! OM man är moderator.... ![]() ![]() _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Blir inte 100 på vad Puppan menar
"Finns det nån möjlighet att ändra namn/konto på min 1: post från Puppan_reserv till mitt ordinarie Puppan så jag kan vara med och leka?" men att flytta hela tråden till puppankontot tror jag inte moderatorena har befogenhet till. Att byta användarnamn på tråden är inte säkert dom får iheller. MEN i vanlig ordning har jag säkert fel eller förstår fel ![]() ![]() Nu är det iallafall fredag ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Du har helt rätt, det finns olika grader av moderatorer... Så mkt möjligt det till slut hamnar på db admin.. _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Ett fall för admin. Går inte inte att slå ihop två användare med de vanliga moderatorverktygen.
![]() |
||||||
Misstänkte det oxå, jag TROR det blir ett databasmekk och OM det är så är det inte säkert Magnus vill riskera något på grund av en användares "strul" (inget ont menat Puppan, missförstå mig inte)
Men det är ändå fredag ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Kollade på ett annat forum, där jag är admin, om detta forum är baserat på phpbb2.x ska bör det gå rätt smärtfritt. Men frågan är om det är värt jobbet... ![]() ![]() ![]() _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Re:
![]() Don't be smart, be brave! Insåg att ni har helt rätt! Man måste knacka i db. jobbigt... _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Re:
Heheheh vad var det jag sa skulle man kunna säga men jag är inte sån... Har ett snarlikt fast mkt enklare jobb jag bad dig om för ett år sedan. Jag PM:ar.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
om du ger mig rätt heltalsvärde som ska in i den kolumnen så hackar jag in det ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Kör du hela racet ner till sista sekund på user_regdate borde 1041282649 funka vettigt Sänk nu inte rejsa bara så jag får 8000 galna rejsianer efter mig ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2554 besök totalt |