Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2098 besök totalt |
2009-06-27 Mittsverigebanan
Hej! Lovade killarna att lägga ut lite foton från träffen. Dom är mest i dokumentärt syfte och inga prisvinnarbilder, så ni inte tror annat ![]() Vad gäller dagen i sig är jag helnöjd. Är fortfarande solbränd på armarna! Körningen gick bra för alla tror jag, inga missöden förutom en överhettad motor och 2 bilar med tokslut bromsbelägg. Inga olyckor. [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() osv. Osv. Fler bilder finns på http://www.pixbox.se/alb_show_id1089 Mvh, _________________ Erik Holmén |
||
Re:
om du plockar bort frågetecknet och nollan efter "jpg" i länkarna funkar det nog bättre... Fast vi vill att du laddar upp bilderna på forumets server för att få det stabilt i längden. |
||
Jag vill tacka Erik för ett bra arrangemang!
![]() Ser fram emot en repris i någon form! Hoppas att allt gick ihop... Tack också till alla andra för en trevlig dag! //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||
Jag vill också tacka för en kanondag, hoppas det kan bli något liknande igen.
Kan sammanfattas med ett ord; VARMT ![]() Men bilen fungerade bra, den gick aldrig varm och både däck och bromsar höll över förväntan ![]() Det blev drygt 15 mil vilket borde bli lite drygt 75 varv på banan för mig under dagen. _________________ Robert Viklund Honda Civit Type-R -04 |
||
Re: 2009-06-27 Mittsverigebanan
![]() ![]() ![]() Viper funka bra i värmen förutom bromsvågen som trilskas som vanligt..... ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2098 besök totalt |