Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3087 besök totalt |
ja det hoppas jag, kom hem från garaget med massa bilder, och vad händer, Rejsa funkar inte?!!
![]() vad sitter den på för lina? samt borde inte bilduppladningen ta en jäklas plats? Edit: har inte du ett jobb som oss vanliga dödliga, eller har du med semester?? ![]() ![]() _________________ A l e x l i n d a h l |
||||
Re:
Fick hjälp fjärrledes nu under kvällen så jag tackade stort o tog emot hjälpen. Vi gav upp för dagen för en liten stund sen. _________________ ![]() |
||||
Re:
:woot: |
||||
Re:
Kan du avslöja vad ni har gjort? Är lite nyfiken på det... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Dåligt skriven SQL-kod i phpBB är omskriven. När man tittar på sista sidan i en tråd så hämtade originalversioen av phpBB hela tråden typ. Det tog klart längre tid och skapade blockningar som gav rullande snöbollseffekt. Än så länge är det bara viewtopic.php som är ändrad. Nu i juli så blir trycket på servern klart lägre pga lägre trafik så det är först efter sommaren när trycket från alla besökare ökar tillbaka till "normalt" som vi får 100% facit men de tester jag gjort så har blockningsproblemet försvunnit helt.
_________________ ![]() |
||||
Man har ju märkt att långa trådar tar en evighet att ladda om man klickar på "visa nyaste inlägg". om man däremot klickat på "visa senaste inlägg" har det gått kvickt.
|
||||
Re:
![]() ![]()
Blockningar? Men inte låser man väl några poster när man läser så att ingen annan kommer åt dem? ![]() Isåfall känns det som att det finns förbättringspotential... _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Re:
![]() ![]() Glöm inte submitta "upstream" till phpBB ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3087 besök totalt |