Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
803 besök totalt |
nån som är intresserad av en peugeot 404 -65
det finns ju en och annan totalt insnöad peugeot-psykopat ![]() killen som har bilen är en gammal taxichaufför som jag brukar fika med. om nån vill ha den så kan jag förmedla nummer. obs!! ej danmobility-killar ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re: nån som är intresserad av en peugeot 404 -65
![]() Har dock fullt upp med 405 an ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Synd:- Ja har annars hört att danmobility har tagit fram baklysen med lexus style, och ett fett breddnings kitt (med flames) till den bilen. Men jag kan ha hört fel. ![]() _________________ Andreas Zolnir |
||||
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!! he's alive ![]() ![]() ![]() vem har skakat liv i dig då ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
jag tycker att den är kult, men men mitt garage hyser allför många bilar/mc mm redan. ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
803 besök totalt |