| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
nån som är intresserad av en peugeot 404 -65
|
810 besök totalt |
|
det finns ju en och annan totalt insnöad peugeot-psykopat här på rejsa och jag blev erbjuden en 404 -65 i oskruvat/rostfritt mkt bra originalskick för 8000:- och tänkte höra om nån är intresserad av denna.
killen som har bilen är en gammal taxichaufför som jag brukar fika med. om nån vill ha den så kan jag förmedla nummer. obs!! ej danmobility-killar
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re: nån som är intresserad av en peugeot 404 -65
Har dock fullt upp med 405 an
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Synd:- Ja har annars hört att danmobility har tagit fram baklysen med lexus style, och ett fett breddnings kitt (med flames) till den bilen. Men jag kan ha hört fel.
_________________ Andreas Zolnir |
||||
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!! he's alive
vem har skakat liv i dig då
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
jag tycker att den är kult, men men mitt garage hyser allför många bilar/mc mm redan.
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
810 besök totalt |