Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (3534 totalt) |
Göteborgs MotorShow 19-22/2-04
jag kommer att ha min AE86 i sin helt nydesignade DRIFT-STYLE på display på mässan i en driftingmonter. ![]() Bilen kommer att vara nylackerad & försedd med det allra senaste inom Driftscenen - från Japan & USA. Färgvalet får ni gissa själva ![]() Där kommer att finnas lite godsaker att titta på förutom bilen & dess MKT trevliga ägare/förare ![]() bla. drift-stötdämpare, drift-fjädrar, TRD bussningskittet, nya Apexi ljuddämparen, & den nya raceportade toppen med 302 graders kammarna & Celica 3S-GE ventiler & polerat insug & specialbyggt extraktorgrenrör monterat, kommer att hänga på ett motorstativ för allmän beskådning. samt så visas de allra NYASTE driftfilmerna på storbilds TV. ![]() http://www.motorshow.se kom gärna förbi & säg hej ! GOD JUL PÅ ER ALLA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MVH/ ........Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re: Göteborgs MotorShow 19-22/2-04
Panda-vit ![]() ![]() ![]() Ja, jag fyller juh år den 21/2... får se till o tjata till mig ett besök ned dit ![]() |
||||
ska spana in din bil på mässan men jag har sett den förut på falkenbergsmotorbana. jag var där med min bror och den silvriga m3 e30
![]() _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||
|
||||
Jag råkar befinna mig i Gbg å tjänstens vägnar. Ska försöka hinna med att klämma in ett besök på torsdag eller fredag även om det blir tajt.
![]() |
||||
Re: Göteborgs MotorShow 19-22/2-04
Mmm ska nog upp och titta på din DRIFTBIL! ![]() Jag lovar att komma förbi och säga hej! Ska bli roligt. / Martin _________________ ![]() |
||||
Hur ska man konkurrera med en sån driftig bil... ??
![]() Äh, det är bara att ge upp. Men när vi ändå snackar mässa ska jag nämna att jag ställer ut årets racerekipage (Porsche) i Sportvagnsklubben Göteborgs monter (dvs den bil jag skall tävla med i år). ![]() I samma monter kommer också en helt unik Morgan +8 Le Mans stå parkerad. Riktig racer avsedd för 24-timmars 1975, men blev aldrig använd då reglerna ändrades då bilen nästan var klar. Moggen gör 120km/h på ettan och passerar 200 på trean, på väg en bra bit förbi 265. ![]() ![]() ![]() |
||||
och jag tillsammans med bl.a. Mathias Johansson (Jäpp, det är DEN Mathias jag pratar om) kommer att finnas till beskådan i GTI Klubbens monter på lördag eftermiddag.
Mathias Johansson här på rejsa alltså. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Det är "världspremiär" för Lotus Elise 111R, spana http://www.automotorsport.se/nyhetsm
Ni som ska dit kan väl ta massor av bilder på Elisen....för min skull ![]() |
||||
jodå , nån dag lär man väll titta förbi , vora ju "tjänstefel" om man inte gjorde det när man ändå bor i stan
|
||||
AceCompetition kommer ha en Porsche GT3RS i montern
![]() lite förhandsbilder... http://www.sportbilen.se/forum/viewt Jag ska dit i morgon.... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Va bra att du förtydligade, det lät ju i början som att jag var megakändis, massmördare eller så... ![]() Givetvis är ni välkomna att hälsa på oss! ![]() _________________ /Mathias |
||||
Ska dit på söndag, är ni inte där då ![]() ![]() /Björn ![]() _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (3534 totalt) |