Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2146 besök totalt |
Sökes tips om garage vid ringen
Tjenna Planerar att ställa bilen vid ringen efter DTM helgen (15-16 aug) och fram tills slutet september eller mitten av oktober... Vill helst ha bilen stående inomhus Har någon tips så hör gärna av er.... _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Tror det finns en plats över där vi (jag, Henric H och Peter F) står hos Peter Winnik, "polacken". Extremt trevlig och snäll kille. Han är som synes polack men har bott i Tyskland i 8-9 år. Finns i Wiesemscheid ca 3 km fr ringen, granne med Rent-a-race-car. Han är bilmek så han kan även för en rimlig peng hjälpa till med bilen om det skulle behövas. Han nås på mobil +49 172 6524593. Han pratar endast tyska (och polska
![]() _________________ Mats Ericsson M3 CSL (parkerad i Adenååå) |
||||
Re:
Låter intressant... hör av mig i början av veckan Är du nere under old Timer GP eller DTM helgen?? _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
DTM-helgen 14-16 aug är jag nere. Troligvis ensam om svensk-reggad svart CSL ![]() _________________ Mats Ericsson M3 CSL (parkerad i Adenååå) |
||||
Re:
Mailade och kollade vad det skulle kosta att ställa över vintern: EUR 450,00 vom 01. Oktober - 30. April 2010. 70 EUR per månad verkar vara lite standard ![]() _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2146 besök totalt |