Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Sökes tips om garage vid ringen
2146 besök totalt
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005

Trådstartare

Tjenna

Planerar att ställa bilen vid ringen efter DTM helgen (15-16 aug) och fram tills slutet september eller mitten av oktober...

Vill helst ha bilen stående inomhus
Har någon tips så hör gärna av er....

Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

Mats E
Stockholm
Här sen Apr 2009

Tror det finns en plats över där vi (jag, Henric H och Peter F) står hos Peter Winnik, "polacken". Extremt trevlig och snäll kille. Han är som synes polack men har bott i Tyskland i 8-9 år. Finns i Wiesemscheid ca 3 km fr ringen, granne med Rent-a-race-car. Han är bilmek så han kan även för en rimlig peng hjälpa till med bilen om det skulle behövas. Han nås på mobil +49 172 6524593. Han pratar endast tyska (och polska ). Om din tyska är lite rostig kan jag ringa. Ring i sådana fall mig på 070-6492573. Vi betalar 70 EUR/mån.

fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Re:

Mats E skrev:
Tror det finns en plats över där vi (jag, Henric H och Peter F) står hos Peter Winnik, "polacken". Extremt trevlig och snäll kille. Han är som synes polack men har bott i Tyskland i 8-9 år. Finns i Wiesemscheid ca 3 km fr ringen, granne med Rent-a-race-car. Han är bilmek så han kan även för en rimlig peng hjälpa till med bilen om det skulle behövas. Han nås på mobil +49 172 6524593. Han pratar endast tyska (och polska ). Om din tyska är lite rostig kan jag ringa. Ring i sådana fall mig på 070-6492573. Vi betalar 70 EUR/mån.

Låter intressant... hör av mig i början av veckan

Är du nere under old Timer GP eller DTM helgen??

Mats E
Stockholm
Här sen Apr 2009

Re:

Fredrik Larsson skrev:
Mats E skrev:

Låter intressant... hör av mig i början av veckan

Är du nere under old Timer GP eller DTM helgen??

DTM-helgen 14-16 aug är jag nere. Troligvis ensam om svensk-reggad svart CSL

Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004

Re:

Lennart Jarmyr skrev:
Här kan du testa!

http://www.hotel-an-der-nordschleife.de/garages/

Mailade och kollade vad det skulle kosta att ställa över vintern:
EUR 450,00 vom 01. Oktober - 30. April 2010.

70 EUR per månad verkar vara lite standard

2146 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande