| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Roliga klockor!!
|
3834 besök totalt |
|
Pga nya prioriteringar ska jag sälja av några av mina klockor.. Raymond Weil Nabocco, stor och sportig chronograph, stål med länk och boettsidor i kolfiber (riktig). Mekanisk automatiskt urverk. Relativt svår att få tag på, för full information och bilder se www.raymondweil-nabucco.com Svensksåld, uttagen nov -08, stämplad garanti kort, 2 års garanti, komplett med dubbla boxar, cert och alla papper/böcker. Mkt bra skick, väldigt sparsamt använd. Listpris: 34.995kr. Pris: SÅLD!! Longines Lindbergh Hour Angle watch, stort flygar-ur i klassisk stil, automatiskt mekaniskt urverk. Öppningsbar baksida med graverad och numrerad insida och synligt urverk. Relativt svår att få tag på, aldrig använd, endast prövad. Svensksåld, uttagen nov -08, komplett med alla boxar/cert/böcker osv. Listpris: 37.000kr. Pris: 26.000kr el bud Bra pris vid smidig affär lovas..
Breitling Chronomat Evolution Two-tone. Stål och guld, pilot-länk i stål/guld, guld-raiders och knappar. Svart urtavla med guld-index, full diamant bezel. Mkt fint skick, sparsamt använd. Svår att få tag på begagnad med diamant bezel. Komplett med boxar/cert osv. Svensksåld och uttagen sent 06 har jag för mej. Nypris: 127.900kr. Pris: 75.000kr el bud SÅLD!! Sist ut, så kanske, kanske vid rätt bud och köpare så kan jag eventuellt tänka mej att sälja följande: Hublot Big Bang Ice Bang 44.5mm, totalt unik klocka i detta utförande, enda exemplaret i världen. Extremt svår att få tag på annars med, 12 ex i norden. Svart ceramic boett, bezel i Tantalum, svart slätt naturgummi band och viklås i PVD belagt rostfritt stål, baksida i titan och safirglas med synligt urverk. Alla skruvar på klockan är utbytta till svarta PVD belagda titan-skruvar, original skruvar i RF finns kvar och arbetet är urfört av Hublot. Mörkgrå urtavla med Tantalum index. Svensksåld, uttagen nov -08, komplett med allt samt förlängd garanti 5 år. Listpris: 129.700kr Pris: EJ TILL SALU LÄNGRE!! Alla klockor är 100% real deal och alla är svensksålda hos auktoriserade handlare med korrekta stämplar och garanti osv. Inga "grey-market" dealers.. Bilder fixas vid intresse..
Mvh Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
![]() |
SÄLJES
|
3834 besök totalt |