Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Roliga klockor!!
3834 besök totalt
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006

Trådstartare
S: Roliga klockor!!

Pga nya prioriteringar ska jag sälja av några av mina klockor..

Raymond Weil Nabocco, stor och sportig chronograph, stål med länk och boettsidor i kolfiber (riktig). Mekanisk automatiskt urverk. Relativt svår att få tag på, för full information och bilder se www.raymondweil-nabucco.com
Svensksåld, uttagen nov -08, stämplad garanti kort, 2 års garanti, komplett med dubbla boxar, cert och alla papper/böcker. Mkt bra skick, väldigt sparsamt använd. Listpris: 34.995kr. Pris: SÅLD!!

Longines Lindbergh Hour Angle watch, stort flygar-ur i klassisk stil, automatiskt mekaniskt urverk. Öppningsbar baksida med graverad och numrerad insida och synligt urverk. Relativt svår att få tag på, aldrig använd, endast prövad. Svensksåld, uttagen nov -08, komplett med alla boxar/cert/böcker osv. Listpris: 37.000kr. Pris: 26.000kr el bud Bra pris vid smidig affär lovas.. thumbs up

Breitling Chronomat Evolution Two-tone. Stål och guld, pilot-länk i stål/guld, guld-raiders och knappar. Svart urtavla med guld-index, full diamant bezel. Mkt fint skick, sparsamt använd. Svår att få tag på begagnad med diamant bezel. Komplett med boxar/cert osv. Svensksåld och uttagen sent 06 har jag för mej. Nypris: 127.900kr. Pris: 75.000kr el bud SÅLD!!

Sist ut, så kanske, kanske vid rätt bud och köpare så kan jag eventuellt tänka mej att sälja följande:

Hublot Big Bang Ice Bang 44.5mm, totalt unik klocka i detta utförande, enda exemplaret i världen. Extremt svår att få tag på annars med, 12 ex i norden.

Svart ceramic boett, bezel i Tantalum, svart slätt naturgummi band och viklås i PVD belagt rostfritt stål, baksida i titan och safirglas med synligt urverk. Alla skruvar på klockan är utbytta till svarta PVD belagda titan-skruvar, original skruvar i RF finns kvar och arbetet är urfört av Hublot. Mörkgrå urtavla med Tantalum index. Svensksåld, uttagen nov -08, komplett med allt samt förlängd garanti 5 år.
Listpris: 129.700kr Pris: EJ TILL SALU LÄNGRE!!

Alla klockor är 100% real deal och alla är svensksålda hos auktoriserade handlare med korrekta stämplar och garanti osv. Inga "grey-market" dealers.. Bilder fixas vid intresse..

Mvh Evers

Squadra Corse
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006

Trådstartare
inte behöver jag väl lägga ut dessa godbitar på blocket och byta bort dom mot flygande mattor??

Squadra Corse
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006

Trådstartare
upp.. Nabuccon såld till en trevlig och förhoppningsvis nöjd rejsian

Squadra Corse
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006

Trådstartare
Upp och hoppa igen. Nu är endast Longines Lindbergh kvar till försäljning, passa på att köp en exklusiv klocka till kanonpris, bra pris vid smidig affär.

Squadra Corse
Citera
LÖL
Enköping
Här sen Sep 2008

Namndispens
Namndispens

Re:

Evers skrev:
upp.. Nabuccon såld till en trevlig och förhoppningsvis nöjd rejsian

thumbs up

Porsche 911