Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2413 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
Ny fälg från BBS - RS GT. Snygg?
Spana in den nya fälgen från BBS, RS GT. Vad tycker ni? BBS RS GT på Audi RS6 ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||||||||||||||||||
Snygg är den ju men den slår knappast BBS-CH och BBS-Lemans.
Tycker den är väldigt lik en annan bbsfälg som funnits i många år. Kommer dock inte på vad den heter just nu. |
||||||||||||||||||||||||
Den är väldigt lik RX II, men har en bredare fälgkant och svart BBS-märke. ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Jag röstade för snygg eftersom den är det i mitt tycke
![]() Men lite variation i BBS modellprogram hade väl kunnat varit trevligt, många ser ju rätt så snarlika ut enligt mig... Sen så tycker jag att de bildskönaste modellerna bara finns i monstertrucksdimensioner (+17") och det är inget för mig eller mina bilar ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||||||||||||||||||||
Haha, tyvärr är det väl så att deras kollektion riktar sig till folk med stor plånbok och bilar med stora hjulambitioner. Visst skall dom tydligen har riktigt bra kvalitet men lite overkill känns det som ibland när man ser priserna. Snygga, ja men det är svårare att göra snygga fälgar i mindre storlekar tydligen ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||||||||||||||||||
Re: Ny fälg från BBS - RS GT. Snygg?
En, tycker jag, intressantare fråga än huruvida den snygg eller ej är om utförandet ligger nära det optimala vad gäller rätt egenskaper per viktenhet. Kanske är det så eftersom många BBS ser ut på just det viset? Faktiskt så intressant spörsmål att det är värt en egen tråd! _________________ Pär Hylander |
||||||||||||||||||||||||
Röstade "Inte min smak?".
Designade märkesfälgar av den där typen är alldeles för dyra för att jag med gott samvete ska kunna gilla dem. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2413 besök totalt |