Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1994 besök totalt |
Re: Jag har bett magnus o lars falk.............
Det enkla svaret är att det inte går att göra på ett rimligt enkelt sätt. Det är väl förövrigt inte jag och Magnus som skrivit och ansvarar för det du vill ha bort. Det har du väl gjort själv... (Nu var jag farligt nära ett "regel nummer fem brott" igen...)
Typ så... Magnus kan du förklara här in public varför det inte är görligt att plocka bort "en användare". ![]() |
||||
|
||||
Re:
Det finns det säkerligen. Vi kör PHPBB på www.faktiskt.se och det går utmärkt att ta bort användare. Problemet är bara att det fuckar upp databasen som nämnts. Vi har gjort det en gång och det gör vi inte om. ![]() Vi låser numera bara kontona och ger användaren titeln "inaktiv". _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
Re:
Exakt så som du skriver. Det går rent teoretiskt men funktionen är inte... hrrm... helt genomtänkt programerad i forummjukvaran minst sagt. Så i praktiken finns ingen möjlighet att ta bort användare. Jag sa det med lite (för) få ord bara ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1994 besök totalt |