Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
sålt
1291 besök totalt
Audi Racer
Kalmar
Här sen Aug 2006

Trådstartare
sålt

sålt

babek
Sthlm.
Här sen Mar 2005

ojojoj detta är ruskigt bra! synd att man inte har stålar!

Evers
Västerås
Här sen Feb 2006

Typiskt att man köpte 997 gt2 keramiska skivor med ok för 2 dagar sen, hade ju vart trevligt med bolton.

Har du lust att mäta c-c på okhållaren, vore smidigt om man kunde använda original okhållare till mitt kit.

MVH Evers

Squadra Corse
Citera
Audi Racer
Kalmar
Här sen Aug 2006

Trådstartare
Re:

Evers skrev:
Typiskt att man köpte 997 gt2 keramiska skivor med ok för 2 dagar sen, hade ju vart trevligt med bolton.

Har du lust att mäta c-c på okhållaren, vore smidigt om man kunde använda original okhållare till mitt kit.

MVH Evers

Det är exakt samma c-c som till oken på din S4:a, troligen samma c-c på alla Ådisar från 2001 till idag.

Evers
Västerås
Här sen Feb 2006

Ja det kunde jag lista ut, jag tänkte mer på mot oket, inte mot spindeln. Eller är det inte radiell montering på oket och sen en hållare mellan spindel och ok?

Squadra Corse
Citera
NEO
Stockholm
Här sen Maj 2003

oh man! Lennart... You are killing me! Ge det en-två dagar så vet du vad som händer. Pengarna finns så det gäller det bara att övertyga sig själv. iofs... Säljer jag de andra två uppsättningarna så är det inte så mycket till som måste hostas upp och då känns det kanske inte lika tungt. Hmmm...

NEO
Stockholm
Här sen Maj 2003

Re:

Evers skrev:

MVH Evers

Tjaba

Jag hade ingen bra bild på originl-okhållare på dessa ok. Men här ser du en som är för S2 och dessa ok:
http://temp.irry.com/neo/audi/s2/BRAKES/rs4.front/PICT0280.jpg

CC vid spindeln är som lennart säger samma på de oken och din S4a. CC på adaptern där oket fäster är 200mm.

Audi Racer
Kalmar
Här sen Aug 2006

Trådstartare
Re:

NEo skrev:
oh man! Lennart... You are killing me! Ge det en-två dagar så vet du vad som händer. Pengarna finns så det gäller det bara att övertyga sig själv. iofs... Säljer jag de andra två uppsättningarna så är det inte så mycket till som måste hostas upp och då känns det kanske inte lika tungt. Hmmm...

ha ha, hur ska man hålla dig borta, funderar på att montera dessa själv men då måste jag sälja mina alcon bromsar och dom är nog inte så lättsåla, keramiska för 30' å andra sidan måste vara ganska svårslaget, 90 000 biliggare än nya..

SÄLJES
sålt
1291 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande