| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
sålt
|
1291 besök totalt |
|
|
||
|
Typiskt att man köpte 997 gt2 keramiska skivor med ok för 2 dagar sen, hade ju vart trevligt med bolton.
Har du lust att mäta c-c på okhållaren, vore smidigt om man kunde använda original okhållare till mitt kit. MVH Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
||
|
Re:
Det är exakt samma c-c som till oken på din S4:a, troligen samma c-c på alla Ådisar från 2001 till idag. _________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||
|
oh man! Lennart... You are killing me!
Ge det en-två dagar så vet du vad som händer. Pengarna finns så det gäller det bara att övertyga sig själv. iofs... Säljer jag de andra två uppsättningarna så är det inte så mycket till som måste hostas upp och då känns det kanske inte lika tungt. Hmmm...
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
|
Re:
Tjaba Jag hade ingen bra bild på originl-okhållare på dessa ok. Men här ser du en som är för S2 och dessa ok: http://temp.irry.com/neo/audi/s2/BRA CC vid spindeln är som lennart säger samma på de oken och din S4a. CC på adaptern där oket fäster är 200mm. _________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
|
Re:
ha ha, hur ska man hålla dig borta, funderar på att montera dessa själv men då måste jag sälja mina alcon bromsar och dom är nog inte så lättsåla, keramiska för 30' å andra sidan måste vara ganska svårslaget, 90 000 biliggare än nya.. _________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||
![]() |
SÄLJES
sålt
|
1291 besök totalt |