Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (6840 totalt) |
Automobil - 6 nr för 99 kr
Vill bara tipsa om ett bra erbjudande för oss bilintresserade. 6 nr av Automobil för 99 kr. http://www.automobil.se/prenumeratio Dessutom kan ni rösta fram årets sportbil: http://www.automobil.se/autoawards20 _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
Gillar iofs inte känslan i den blaskan, men beställde i alla fall. Det var ju typ "gratis".
![]() Man kanske kan ändra sig... ![]() |
||||||||
Det kan nog mycket väl vara så att jag hoppar på erbjudandet, så jag skriver inte det här för att dissa: Men om tidningen beskriver sig som nedan blir iaf jag tveksam...
"Automobil vänder sig till aktiva människor med ett bilintresse mer inriktat på form, design och trender än vikt och mått. Tonen i text och bild är alltid mer om "varma känslor än kalla fakta". Med andra ord, en tidning för alla körglada!" För om tidningen är inriktad på: -> "form, design och trender än vikt och mått. Tonen i text och bild är alltid mer om varma känslor än kalla fakta" så tycker jag att det här är en konstig slutsats "Med andra ord, en tidning för alla körglada!" De körglada människor jag känner sätter funktion först och design, trend och form längre ner på listan... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Vill inte framstå som en gnällig surgubbe
![]() Men Automobil är överjäkla kass. Finns betydligt skojigare engelska tidningar. Sport Auto (bra för att hålla igång tyskan) är oxå rätt OK, dom har en "classic edition" som är rätt läsvärd för dom som gillar "gammalt skrot". /Anders |
||||||||
Automobil är väl inte världens bästa tidning, men ändå livar den upp på sitt sätt.
Mest förvånad är jag över deras ibland totalt värdelösa fotografier. ![]() 99 kr är det värt iaf för 6 nr. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
Passade bra med detta erbjudandet eft jag precis avslutade min förra prenumeration på 6 nr för 99:-
![]() Hoppas jag kan få det en gång till. Måste säja som motvikt i tråden att jag faktiskt gillar Automobil. Många rejsa-kändisar som är med också ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||
Annars kanske din flickvän på samma adress är bilintresserad? ![]() johann var ju med i förra numret ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
Snart är jag också prenumerant..
Hittade ett reportage om min förra chefs Lamborghini.. http://www.automobil.se/biltest.asp? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Gick på det där tipset förra året o var helnöjd. Tycker generellt inställningen är skön i tidningen och inte alltid så j-a snusförnuftig. Råkade dock glömma o förlänga prenumerationen så jag får väl ta upp den igen snart....
![]() Noterade dock att dom flesta som har postat inlägg här åker tyska bilar. Då brukar generellt sett Auto motor & sport vara mer intressant medans åker man konstiga bilar som en annan så känns automobil ger passande då man slipper läsa om gamla fördomar om märket hela tiden. Men det är fortfarande lite konsumenttidning och dom har även sina dippar, men dom senaste numren har varit riktigt roliga att läsa med häftiga vagnar som M3 CSL, Ferrari 575 M, Lamborghini Gallardo osv i tester. Sånt är alltid kul! _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
HAHA, ertappad som alfa 75 ägare ![]() ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
Jag har väl aldrig talat illa om italienska bilar? ![]() |
||||||||
Nä, menade inte så ![]() ![]() Artikeln var intressant, man misstänker att du är lika skadad som vi andra ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (6840 totalt) |