Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1096 besök totalt |
Letar efter vackra, hög-upplösta bilder av Ringen utan bilar
Det är som när man trodde att man kunde vågsurfa en gång i tiden. Dom bästa bilderna var på den perfekta vågen utan några surfare, den bara väntade på att man skulle åka dit och ta den. Har sett ett antal mycket snygga bilder från Ringen av själva banan, men inga bilder med hög upplösning. Jag håller på att fixa till i garaget, ska skriva ut bilderna på en professionell färgskrivare i A3 format och hänga upp på väggen. Är det någon som har något på lager ? _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||
Bilderna i den här tråden har jag i ganska bra upplösning. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Aremberg, och AD finns utan bilar. Eventuellt några fler kurvor. PM:a mig din adress så kan jag skicka dig en bränd CD. Om du sedan kan änvända dem till en förstoring vill jag låta vara osagt...? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
om du går in här
http://albums.photo.epson.com/j/Albu och sedan väljer album ”Övriga kort Ringen” så från kort 5 är det bilder som är tagna runt Ringen. Kanske finns något som passar. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Ett litet tips, om man klickar 2 ggr på korten så får man upp dom i full storlek. Har hört flera som inte har förstått att man kan få upp dom i en storlek till genom att klicka 2 ggr. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Hej
Tack Micke och Lennart, uppskattas! Med viss reservation för stavningen av bansegmenten... ..jag har suttit och titta på Lennarts bild som visar början på Füchsröre, det framgår nästan hur brant det igentligen är, är sugen på den men jag tror att bilden inte är tillräckligt skarp (måste vara tagen innefrån bilen?). Jag har sett en bild, kanske på det här forumet som visar Ex-Mühle i fjärran med Wehrseifen (tror jag det är) i förgrunden. Ska se om jag hittar den. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1096 besök totalt |