Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Morris Minor + delar - SÅLD
<<   1, 2
10397 besök totalt
Lindahl195
Karlstad
Här sen Apr 2008
Inlägg: 2218



Nyfiken som jag är, köpte du denna i värmland??

_________________
A l e x l i n d a h l
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Re:

Lind4hl skrev:
Nyfiken som jag är, köpte du denna i värmland??


Missade helt detta inlägg, nope inte Värmland, Sotenäs...

Edit: Upp tack... (när vi ändå håller på)

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

...bilen kan nu även säljas i delar, dock EJ lösa karossdelar.

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
lassseman66
uppsala
Här sen Dec 2010
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Re: S: Morris Minor -51 + delar

PDE skrev:
Gjorde i slutet av 2008 ett impulsköp (julklapp till mig själv), något som jag nu ångrar, då jag upptäckt att jag saknar både tid, plats och ekonomi för att kunna göra "något roligt av det hela".
Därför är allt åter till salu i hopp om att finna en bättre lämpad ägare...., skulle det dock inte bli någon försäljning kommer det letas förvaringsutrymme inför bättre tider.

Det är bud som gäller, paketpriser går eventuellt att ordna.
Samtliga delar säljes i befintligt skick utan garanti (kan ev. ge gttg-garanti).

Skickar helst inte! Personer som hämtar på plats får "förtur" och "förhandlingsförmåner".

Bil: Morris Minor -51
Regnr: BPU227.
Avställd sen 1987.
Har rullat i samma familj i nästan 40 år (ägaren före mig).
Ej original, utbytt motor m.m., extra dörrar + baklucka medföljer...
Kräver lite arbete, men bra utgångsobjekt.
Hjälp med transport kan ordnas upp till ca 10-15 mil från Göteborg.
Är körbar (dock ej besiktigad) och kan även säljas i delar om intresse finns, dock EJ karossdelar löst.
pris: bud











Delar:
Bild 1:
Austin 950 reservdelsmotor, ej komplett.
Förgasare såld separat...


Bild 2:
Morris Minor kylare, okänt skick, ser dock hel ut.


Bild 3:
Blandade delar; generator, startmotor, koppling, topplock m.m.


Bild 4:
Blandade däck/fälg.


Bild 5:
Blandade delar; bromsband m.m.


Bild 6:
Blandade delar; navkapslar, gångjärn, handtag, kofångarhorn m.m.


Bild 7:
Blandade belysningsdetaljer.


Bild 8:
Blandade eldetaljer m.m.


Bild 9:
Kupefläkt/värmepaket.


Bild 10:
Blandat övrigt: Takräcke (Morris?), sidoruta (ej morris, okänt ursprung).


Bild 11:
SU bränslepumpar.
1 pump såld, 1 pump kvar...


Bild 12:
Diverse förgasare


Bortskänkes:
Morris Minor säten i sämre skick.


Kan vara svår att nå, därför tas första kontakt här i tråden, via PM eller via mail så fortsätter vi därifrån...
(mail: p_d_e(at)bredband.net)

Jag tar mig rätten att avbryta en ej fullständigt avslutad försäljning, alternativ att justera prisnivåer efterhand, samt att dra ut på eventuell budgivning om jag känner att "smärtgränsen" ej är uppnådd.
Samtliga delar säljes i befintligt skick utan garanti (kan ev. ge gttg-garanti).

Kommer uppdatera tråden med alla eventuellt givna bud.

Glömde säga, allt finns i Göteborg.

Mvh
Mikael

_________________
lars-Olof edström
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
lassseman66
uppsala
Här sen Dec 2010
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


morrs minor 51

jag ska ner till göteborg till våren jag är mycket intriserad av din morrs minor i helt skick så man kan köra den hem till uppsala jag har mobil nr 0738251282 MVH/ lars-olof edström

_________________
lars-Olof edström
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Re: morrs minor 51

lassseman66 skrev:
jag ska ner till göteborg till våren jag är mycket intriserad av din morrs minor i helt skick så man kan köra den hem till uppsala jag har mobil nr 0738251282 MVH/ lars-olof edström

Se PM för information...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
Upp tack...

_________________
Mikael Persson
Citera
SÄLJES
S: Morris Minor + delar - SÅLD
<<   1, 2
10397 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande