|
Lindahl195
Karlstad
Här sen Apr 2008
Inlägg: 2218

10 Feb 2010 23:40
Nyfiken som jag är, köpte du denna i värmland??
_________________ A l e x l i n d a h l
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

15 Feb 2010 16:01
Re:
| Lind4hl skrev: | Nyfiken som jag är, köpte du denna i värmland??  |
Missade helt detta inlägg, nope inte Värmland, Sotenäs...
Edit: Upp tack... (när vi ändå håller på)
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

30 Mar 2010 14:13
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

17 Apr 2010 14:05
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

26 Apr 2010 16:19
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

02 Jun 2010 18:15
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

14 Jun 2010 19:22
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

14 Aug 2010 17:18
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

26 Sep 2010 17:25
Upp tack...
...bilen kan nu även säljas i delar, dock EJ lösa karossdelar.
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

18 Okt 2010 08:18
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
lassseman66
uppsala
Här sen Dec 2010
Inlägg: 2
Ny på att skriva inlägg i forumet

05 Dec 2010 02:06
Re: S: Morris Minor -51 + delar
| PDE skrev: | Gjorde i slutet av 2008 ett impulsköp (julklapp till mig själv), något som jag nu ångrar, då jag upptäckt att jag saknar både tid, plats och ekonomi för att kunna göra "något roligt av det hela".
Därför är allt åter till salu i hopp om att finna en bättre lämpad ägare...., skulle det dock inte bli någon försäljning kommer det letas förvaringsutrymme inför bättre tider.
Det är bud som gäller, paketpriser går eventuellt att ordna.
Samtliga delar säljes i befintligt skick utan garanti (kan ev. ge gttg-garanti).
Skickar helst inte! Personer som hämtar på plats får "förtur" och "förhandlingsförmåner".
Bil: Morris Minor -51
Regnr: BPU227.
Avställd sen 1987.
Har rullat i samma familj i nästan 40 år (ägaren före mig).
Ej original, utbytt motor m.m., extra dörrar + baklucka medföljer...
Kräver lite arbete, men bra utgångsobjekt.
Hjälp med transport kan ordnas upp till ca 10-15 mil från Göteborg.
Är körbar (dock ej besiktigad) och kan även säljas i delar om intresse finns, dock EJ karossdelar löst.
pris: bud
Delar:
Bild 1:
Austin 950 reservdelsmotor, ej komplett.
Förgasare såld separat...
Bild 2:
Morris Minor kylare, okänt skick, ser dock hel ut.
Bild 3:
Blandade delar; generator, startmotor, koppling, topplock m.m.
Bild 4:
Blandade däck/fälg.
Bild 5:
Blandade delar; bromsband m.m.
Bild 6:
Blandade delar; navkapslar, gångjärn, handtag, kofångarhorn m.m.
Bild 7:
Blandade belysningsdetaljer.
Bild 8:
Blandade eldetaljer m.m.
Bild 9:
Kupefläkt/värmepaket.
Bild 10:
Blandat övrigt: Takräcke (Morris?), sidoruta (ej morris, okänt ursprung).
Bild 11:
SU bränslepumpar.
1 pump såld, 1 pump kvar...
Bild 12:
Diverse förgasare
Bortskänkes:
Morris Minor säten i sämre skick.
Kan vara svår att nå, därför tas första kontakt här i tråden, via PM eller via mail så fortsätter vi därifrån...
(mail: p_d_e(at)bredband.net)
Jag tar mig rätten att avbryta en ej fullständigt avslutad försäljning, alternativ att justera prisnivåer efterhand, samt att dra ut på eventuell budgivning om jag känner att "smärtgränsen" ej är uppnådd.
Samtliga delar säljes i befintligt skick utan garanti (kan ev. ge gttg-garanti).
Kommer uppdatera tråden med alla eventuellt givna bud.
Glömde säga, allt finns i Göteborg.
Mvh
Mikael |
_________________ lars-Olof edström
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

16 Jan 2011 14:52
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
lassseman66
uppsala
Här sen Dec 2010
Inlägg: 2
Ny på att skriva inlägg i forumet

25 Jan 2011 11:10
morrs minor 51
jag ska ner till göteborg till våren jag är mycket intriserad av din morrs minor i helt skick så man kan köra den hem till uppsala jag har mobil nr 0738251282 MVH/ lars-olof edström
_________________ lars-Olof edström
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

25 Jan 2011 12:50
Re: morrs minor 51
| lassseman66 skrev: | | jag ska ner till göteborg till våren jag är mycket intriserad av din morrs minor i helt skick så man kan köra den hem till uppsala jag har mobil nr 0738251282 MVH/ lars-olof edström |
Se PM för information...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

28 Feb 2011 18:06
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653
Trådstartare

04 Apr 2011 17:38
Upp tack...
_________________ Mikael Persson
|
|