| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD! Godkänd MOMo stol
|
5939 besök totalt |
|
SÅLD! Godkänd MOMo stol
obs! Stolarna är sålda. Säljer en MOMo stol p g av nedlagt projekt. Momo Start (den till höger), lätt o godkänd stol i glasfiber, något använd med repa i ena hörnet efter att ha lastat däck som kom åt stolen. Väldigt lik Sparco Evo 2 stolen.. Pris: xxxx kr.
Det finns skjutbart fäste till Start stolen (ej SBF godkänt) som passar bolt-on på en BMW e36:a att köpa till om så önskas för 300 kr. Obs! Säljes ej separat förrän stolen är såld. M v h // Johan |
||
|
Hej,
Jag köper gärna rörramsstolen utav dig, gärna inkl fäste för e36. Står för frakten och risken om det emballeras på ett riktigt sätt. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
Re:
Hej, vill bara uppmärksamma dig på att fästet till röramsstolen inte är skjutbart, ledsen att jag missade i annonsen men det är nu justerat. Jag kan emballera massor, men det spelar tydligen ingen roll m bussgods, sålde delar för ett tag sedan när bussgods lyckades ha sönder kartong, skyddplast, skyddspapper och innehåll.. Och en olycka kan hända, visst, men deras hantering efteråt när frakten reklamerats är under all kritik då de vägrar ta ansvar och hävdar att det endera var jag som skickade en trasig kartong med trasiga delar (?) eller att mottagaren hade sönder kartongen när han hämtat ut den.. Och att vi nu gemensamt försöker lura bussgods. Vill inte hamna där igen så därför blir tyvärr risken på frakten på köparens ansvar. Kommer i alla fall ta bilder vid embalering om samma olycka skulle vara framme igen.. M v h // Johan |
||
|
Hej,
ta gärna lite bilder på kollit när det är packat, begär att de sätter dit "AKTA! GLAS!" etiketterna på kollit. Jag är ombud för bussgods och tyvärr måsta jag instämma i din kritik m.a.p deras hantering av godset. Under all kritik! Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
Ja, bussgods är inte populärt hos mej heller. Tacka vet jag Posten...
Hur stor är glasfiberstolen på ett ungefär? Är ev. intresserad. Jag är 190cm o strax över 100kg. Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD! Godkänd MOMo stol
|
5939 besök totalt |
