Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD! Godkänd MOMo stol
5939 besök totalt
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
SÅLD! Godkänd MOMo stol

obs! Stolarna är sålda.

Säljer en MOMo stol p g av nedlagt projekt.

Momo Start (den till höger), lätt o godkänd stol i glasfiber, något använd med repa i ena hörnet efter att ha lastat däck som kom åt stolen. Väldigt lik Sparco Evo 2 stolen..

Pris: xxxx kr.



Det finns skjutbart fäste till Start stolen (ej SBF godkänt) som passar bolt-on på en BMW e36:a att köpa till om så önskas för 300 kr. Obs! Säljes ej separat förrän stolen är såld.


M v h

// Johan
Citera
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765



Hej,
Jag köper gärna rörramsstolen utav dig, gärna inkl fäste för e36.
Står för frakten och risken om det emballeras på ett riktigt sätt.
Mvh Christer

_________________
Christer Lundman
Christer@hagbergsrally.se
www.hagbergsrally.se
Björryd Gård
SE-516 96 Aplared
Sweden
+46-703-619691
+46-33-101649
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

Christer Lundman skrev:
Hej,
Jag köper gärna rörramsstolen utav dig, gärna inkl fäste för e36.
Står för frakten och risken om det emballeras på ett riktigt sätt.
Mvh Christer


Hej, vill bara uppmärksamma dig på att fästet till röramsstolen inte är skjutbart, ledsen att jag missade i annonsen men det är nu justerat.

Jag kan emballera massor, men det spelar tydligen ingen roll m bussgods, sålde delar för ett tag sedan när bussgods lyckades ha sönder kartong, skyddplast, skyddspapper och innehåll.. Och en olycka kan hända, visst, men deras hantering efteråt när frakten reklamerats är under all kritik då de vägrar ta ansvar och hävdar att det endera var jag som skickade en trasig kartong med trasiga delar (?) eller att mottagaren hade sönder kartongen när han hämtat ut den.. Och att vi nu gemensamt försöker lura bussgods.

Vill inte hamna där igen så därför blir tyvärr risken på frakten på köparens ansvar. Kommer i alla fall ta bilder vid embalering om samma olycka skulle vara framme igen..

M v h

// Johan
Citera
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765



Hej,
ta gärna lite bilder på kollit när det är packat, begär att de sätter dit "AKTA! GLAS!" etiketterna på kollit.
Jag är ombud för bussgods och tyvärr måsta jag instämma i din kritik m.a.p deras hantering av godset.
Under all kritik!
Mvh Christer

_________________
Christer Lundman
Christer@hagbergsrally.se
www.hagbergsrally.se
Björryd Gård
SE-516 96 Aplared
Sweden
+46-703-619691
+46-33-101649
Citera
Tejptomas
Trelleborg
Här sen Apr 2005
Inlägg: 104



Ja, bussgods är inte populärt hos mej heller. Tacka vet jag Posten...

Hur stor är glasfiberstolen på ett ungefär? Är ev. intresserad.
Jag är 190cm o strax över 100kg.


Mvh Tomas

_________________
Tomas Magnusson
B.A.D - Bad Attitude Drifters
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Stolen väger 8,5 kg, föregångsstolen var lite mindre och vägde 6,5 kg.
Mått ser du nedan:



Edit: själv är jag 183 cm och väger ca 83 kg och jag får plats utan problem..

M v h

// Johan
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Upp!
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare


Med nytt lägre pris..
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Godkänd racestol? Momo? Någon?? Ge mig ett vettigt bud och kom och hämta stolen vettja..

// Johan
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Inte ett enda bud?? Svårt att tro att ingen vill ha en mkt bra stol eller ännu mindre ett justerbart underede till en racestol som passar till BMW e36??

Bud? Anyone??

//
Citera
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113



rikt pris på stolen?

_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

Bad-Ass skrev:
rikt pris på stolen?


Såld!

M v h

// Johan
Citera
SÄLJES
SÅLD! Godkänd MOMo stol
5939 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande