Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2333 besök totalt |
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Kul att se...
1972 var väl Nordslingan precis nyrenoverad om jag minns rätt. Jag var där -71 med min pappa och kikade, jag har för mig att det var stängt för ombyggnad då. |
||||
|
||||
Re:
Betänk då att det här (71) var mitt 3:e besök på 3 år. Och året innan körde jag mitt första varv där. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
Ja, speciellt på vänstra sidan längsmed Fuchsröhre är ju helt kalt på bilderna! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
men texten är ur synk ganska kraftigt ibland, han blandar ihop fuchsröre och AF och sekvensen runt wipperman, brünchen känns inte heller synkad.
jag körde där 1979 i Ford Sierra (1 varv för 11 mark om jag kommer ihåg rätt), då var schwalbenschwanz fortfarande med den beläggning som är på bilderna, kommer ihåg att det var verkligen "lilla karusellen" då. _________________ Björn Fehrm E46 M3 Cabrio |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2333 besök totalt |