Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
978 besök totalt |
Hjälp med översättning från Tyska.
Det här fick jag i dag, men jag kan inte tyska så bra ![]() Fattar att det handlar om Sabine och hennes restaurang. Är det någon som kan översätta det åt mig. ![]() Sabine schließt die Fuchsröhre! =============================== Unglaublich: Sabine Schmitz wird ihre liebgewonnene Bar "Fuchsröhre" in Nürburg bereits Ende dieser Woche schließen. Eher zufällig erreichte uns diese Nachricht und da diese Maßnahme sicher ungeahnte Auswirkungen auf unser soziales Umfeld hätte, ist sie in dieser Form nur schwer zu verantworten. Der kommende Samstag - 31.Januar - ist der letzte Öffnungstag und wir hoffen, daß dieser Abend mindestens 'stilvoll' in die Geschichtsbücher Nürburgs Einzug hält. Laßt uns gemeinsam am Samstag für eine würdige Kulisse sorgen! _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Sabine closes the fox tube! =============================== unbelievable: Sabine Schmitz will already close its dear-won bar of "fox tube" in Nuerburg end of this week. Rather coincidentally this message and this measure surely undreamt-of effects reached us there on our social surrounding field would have, are only difficult it in this form to answer for. Coming Saturday - 31.Januar - is the last opening day and we hopes that this evening holds at least ' styleful ' into the historical books Nuerburgs introduction. Let us on Saturday for a worthy window blind provide together!
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Här ifrån, jag gick med så jag får nyhetsmail från dom, men jag fattade inte att det var på tyska. ![]() http://www.nurburgring.de/?rubrik=ne _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Var det inte snack om att hon skulle öppna ett nytt ställe ??
Tycke det pratades om Pistenklaus eller är jag hellt förvirrad av febern. Eller så är det så att hon kommer att ![]() och inte kommer att ha tid att servera oss andra ![]() ![]() _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
978 besök totalt |