Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
BMW 320is 1990
1250 besök totalt
Johan99
Hovmantorp
Här sen Aug 2003
Inlägg: 92


Trådstartare
BMW 320is 1990

Efter mycket funderande har jag nu bestämt mig för att sälja min BMW. Det är en ovanlig modell som heter 320is. Är samma drivlina som M3 fast motorn är på 2,0l istället för 2,3l. Bilarna har ingen katalysator. Finns mer info om modellen här: http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10

Bilen är i väldigt fint skick och har rullat 15800mil. Besiktigad och skattad. Bilen är nyservad med ny olja i motor, växellåda och diff. Import 2004.

Sterlingsilver metallic
Grå sportinredning
Elhissar
Färddator
Larm
Sitter även AC i bilen men den kyler inte. Har inte kollat om den bara behöver fyllas eller inte.
H&R cup kit sitter på som sänker 60/40mm
15" BBS med fina Bridgestone däck
Vita blinkers fram + sida
Svarta MHW bakljus
Svarta Hella framljus

Mycket nytt och bytt senaste året tex
Ny kamkedjesträckare
Ny vindruta
Nya bromsar
Nya emblem
Ny växelspaksknopp med damask
Ny klädsel på förarstol
Nyomklädd Mtech2 ratt
Nya tygmattor
Nytt DLS framsystem i originaluttag

Finns 2 typiska E30 fel på den och det är att C-låset inte funkar och att tankmätaren lever sitt eget liv ibland.

En perfekt bil för dig som vill köra BMWs underbara M3 S14 motor/låda men spara en slant jämfört med en M3a. Är dessutom väldigt billig att försäkra.

Bilen kan även säljas med original lysen runt om för 85000:-

Pris: 89000:- eller seriöst bud.

Bilder: http://autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=82675

PM, j.b.pettersson@gmail.com, 0709-111303

_________________
/Johan Farnestam

Escort Cosworth
Citera
Johan99
Hovmantorp
Här sen Aug 2003
Inlägg: 92


Trådstartare
Upp! Nya annons text

_________________
/Johan Farnestam

Escort Cosworth
Citera
SÄLJES
BMW 320is 1990
1250 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande