| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
BMW 320is 1990
|
1250 besök totalt |
|
BMW 320is 1990
Efter mycket funderande har jag nu bestämt mig för att sälja min BMW. Det är en ovanlig modell som heter 320is. Är samma drivlina som M3 fast motorn är på 2,0l istället för 2,3l. Bilarna har ingen katalysator. Finns mer info om modellen här: http://www.bmwmregistry.com/model_fa Bilen är i väldigt fint skick och har rullat 15800mil. Besiktigad och skattad. Bilen är nyservad med ny olja i motor, växellåda och diff. Import 2004. Sterlingsilver metallic Grå sportinredning Elhissar Färddator Larm Sitter även AC i bilen men den kyler inte. Har inte kollat om den bara behöver fyllas eller inte. H&R cup kit sitter på som sänker 60/40mm 15" BBS med fina Bridgestone däck Vita blinkers fram + sida Svarta MHW bakljus Svarta Hella framljus Mycket nytt och bytt senaste året tex Ny kamkedjesträckare Ny vindruta Nya bromsar Nya emblem Ny växelspaksknopp med damask Ny klädsel på förarstol Nyomklädd Mtech2 ratt Nya tygmattor Nytt DLS framsystem i originaluttag Finns 2 typiska E30 fel på den och det är att C-låset inte funkar och att tankmätaren lever sitt eget liv ibland. En perfekt bil för dig som vill köra BMWs underbara M3 S14 motor/låda men spara en slant jämfört med en M3a. Är dessutom väldigt billig att försäkra. Bilen kan även säljas med original lysen runt om för 85000:- Pris: 89000:- eller seriöst bud. Bilder: http://autopower.se/powerborsen/bmw. PM, j.b.pettersson@gmail.com, 0709-111303 _________________ /Johan Farnestam Escort Cosworth |
![]() |
SÄLJES
BMW 320is 1990
|
1250 besök totalt |

