| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning.4-punkt, NSX-bromsar
|
3013 besök totalt |
|
SÄLJES: Garagerensning.4-punkt, NSX-bromsar
Honda NSX originalbromsok nyrenoverade med svart pulverlack och packningar. 2500 kr Peltorhjälp storlek 58, bra skick aldrig tappad eller lämnad framme i solen. 1000 kr *SÅLD* Ny 4 st Stoptech 328x28 6000 kr *SÅLDA* Ny o2, lamba-sond *SÅLD* Skalstol OMP 1000 kr *SÅLD* Ny Accusump 2qt 2500 kr *SÅLD* Alumutter gängning till bla. Honda, 12x1,5. 9 gram styck 500 kr *SÅLDA* Ny Vevhusventilation 1000 kr *SÅLD* OMB 4-punktbälte, skick som passar folkrace eller 5-papp 400 kr
Ny 4 st P-ände 2300 kr
Honda NSX originalbromsok nyrenoverade med svart pulverlack och packningar. 2500 kr För mer Honda / NSX-specifika grejer finns dessa på http://nsx.forum24.se/nsx-about220.html Grejerna finns i Skåne. PM eller telefon 046 222 1386 PS. Tack Anders för IT-skillzen, du vet jag å datorer DS.
_________________ /Klas Pihl |
||
|
Stolen såld.
För mer Honda / NSX-specifika grejer finns dessa på http://nsx.forum24.se/nsx-about220.h _________________ /Klas Pihl |
||
|
Re:
Hej! I bilen den var tänkt att hamna i så var tanken (och beprövat koncept bland dessa bilar) att montera den liggandes. Modellspecifikt så trycks oljan in vid oljekylaren men det ska ej spela någon roll, ju längre ifrån sumpen desto mer fel garderar du dig från. _________________ /Klas Pihl |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning.4-punkt, NSX-bromsar
|
3013 besök totalt |
