Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning.4-punkt, NSX-bromsar
3013 besök totalt
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454


Trådstartare
SÄLJES: Garagerensning.4-punkt, NSX-bromsar

Honda NSX originalbromsok nyrenoverade med svart pulverlack och packningar. 2500 kr

Peltorhjälp storlek 58, bra skick aldrig tappad eller lämnad framme i solen. 1000 kr *SÅLD*


Ny 4 st Stoptech 328x28 6000 kr *SÅLDA*

Ny o2, lamba-sond *SÅLD*

Skalstol OMP 1000 kr *SÅLD*


Ny Accusump 2qt 2500 kr *SÅLD*


Alumutter gängning till bla. Honda, 12x1,5. 9 gram styck 500 kr *SÅLDA*


Ny Vevhusventilation 1000 kr *SÅLD*

OMB 4-punktbälte, skick som passar folkrace eller 5-papp 400 kr


Ny 4 st P-ände 2300 kr


Honda NSX originalbromsok nyrenoverade med svart pulverlack och packningar. 2500 kr

För mer Honda / NSX-specifika grejer finns dessa på http://nsx.forum24.se/nsx-about220.html

Grejerna finns i Skåne.
PM eller telefon 046 222 1386

PS. Tack Anders för IT-skillzen, du vet jag å datorer DS.

_________________
/Klas Pihl
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



och för alla som INTE har en wallscreen med monstruös upplösning...












_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1992



PM gällande stolen!

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
EV6
Sodi DD2
Citera
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751



Stolen, tack. Om den är kvar..

_________________
Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
Citera
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454


Trådstartare
Stolen såld.

För mer Honda / NSX-specifika grejer finns dessa på http://nsx.forum24.se/nsx-about220.html

_________________
/Klas Pihl
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84



Du har PM ang Vevhusventilation burken....

_________________
Fredric Henriksson
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Re:

freespeed skrev:
Du har PM ang Vevhusventilation burken....


Jag har PMat före men avstår då jag hittat den info jag letade efter och inser den inte kommer passa mina behov. thumbs up

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84



Är du säker på att du var först?!?

_________________
Fredric Henriksson
Citera
firefish
Stockholm
Här sen Apr 2009
Inlägg: 285

Namndispens
Namndispens

Kan accusump monteras i alla ledder eller är det stående som gäller? Var kopplar man in den enklast (rent generellt alltså, inte typspecifikt)?

_________________
Magnus W

Porsche 968 CS
Citera
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454


Trådstartare
Re:

firefish skrev:
Kan accusump monteras i alla ledder eller är det stående som gäller? Var kopplar man in den enklast (rent generellt alltså, inte typspecifikt)?


Hej!

I bilen den var tänkt att hamna i så var tanken (och beprövat koncept bland dessa bilar) att montera den liggandes. Modellspecifikt så trycks oljan in vid oljekylaren men det ska ej spela någon roll, ju längre ifrån sumpen desto mer fel garderar du dig från.

_________________
/Klas Pihl
Citera
babek
Sthlm.
Här sen Mar 2005
Inlägg: 86



pengar insatt för accusumpen..

_________________
Simon Nilsson
http://www.garaget.org/babek
Citera
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454


Trådstartare
thumbs up

_________________
/Klas Pihl
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning.4-punkt, NSX-bromsar
3013 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande