| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 E36 3.2 Bromsprylar - sålt!
|
1243 besök totalt |
|
sålt! |
||||
|
Re:
ooooops, ändrat! tack för påpekandet! Äh bilen byts ut till en BMWmotorcykel så småningom så jag håller mig ju kvar i bmwträsket!!
|
||||
|
Re:
Luktar 1000RR lång väg
_________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
|
Re: SÄLJES: BMW M3 E36 3.2 Bromsprylar
Hej! Har noll koll på vad dessa prylar kostar nya!? Är detta ett "bra" pris lr? Är priset vettigt, isf köper jag gärna både belägg och skivor av dig! //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Sjääääälvklart är det bra pris på pfc01:orna
Jag köpte dem från pean för strax över 2000:- om jag minns rätt (2200:- kanske?)
Högsta budet på alltsammans är 3000:- nu och jag säljer helst till någon som tar alltsammans på en gång om jag får vettigt pris och helst till någon som kan hämta grejerna hos mig i stockholm så jag slipper skicka. Jag skulle också kunna tänka mig att sälja ett par använda Carbotech XP8 bakbelägg som är finfina att matcha pfc01:orna med - jag hinner inte få av dem av bilen förrän i helgen dock. Och vad jag minns så är det rätt mycket kvar av dem så de borde räcka hela resten av den här säsongen iaf. Samt har jag ett par millwaybussningar till frambärarmen som jag också kan tänka mig sälja om nån vill ha dem samtidigt: http://www.millway.se/vaghallning/bu OT: oh yes, 1000RR är planen, men jag har övertalat mig själv att ha en något slöare hoj som förstahoj tyvärr
|
||||
|
Re:
Hej! Jag kan oxå tänka mig att betala 3 000:-, kan nog fixa så att dem blir upphämtade isf! Mao hoppar din andra spekulant av, så står jag gärna på tur! Kan ev köpa bakbeläggen oxå, om du vill skicka med dem i affären, för en liten merkostnad givetvis. Men ska dem hålla en hel säsong, så får det nog vara mer kvar på dem än det är när dem är nya!
//Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1243 besök totalt |