Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 E36 3.2 Bromsprylar - sålt!
1243 besök totalt
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
SÄLJES: BMW M3 E36 3.2 Bromsprylar - sålt!

sålt!

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Sorry för lite ot kanske men är det verligen Pfc OK du säljer, inte belägg?

Tycker för övrigt det är synd att du säljer ut bettan

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
Re:

Johan Sjöström skrev:
Sorry för lite ot kanske men är det verligen Pfc OK du säljer, inte belägg?

Tycker för övrigt det är synd att du säljer ut bettan

ooooops, ändrat! tack för påpekandet!

Äh bilen byts ut till en BMWmotorcykel så småningom så jag håller mig ju kvar i bmwträsket!!

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



Re:

djungel-Jim skrev:
Johan Sjöström skrev:
Sorry för lite ot kanske men är det verligen Pfc OK du säljer, inte belägg?

Tycker för övrigt det är synd att du säljer ut bettan

ooooops, ändrat! tack för påpekandet!

Äh bilen byts ut till en BMWmotorcykel så småningom så jag håller mig ju kvar i bmwträsket!!


Luktar 1000RR lång väg

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Ååhhh DEN är något alldeles speciellt, få cyklar har väckt sådant begär!

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82



PM

_________________
@ndre S@ndbEURrg
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re: SÄLJES: BMW M3 E36 3.2 Bromsprylar

djungel-Jim skrev:
2st frambromsbelägg: PFC 01 omonterade fortfarande i kartong: 1700:-
2st frambromsskivor: original från BMW omonterade fortfarande i kartong 2000:-


Hej!

Har noll koll på vad dessa prylar kostar nya!? Är detta ett "bra" pris lr?
Är priset vettigt, isf köper jag gärna både belägg och skivor av dig!

//Tobbe

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



skivorna ligger klockrent i pris, beläggen vet jag inte alls vad dom kostar.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
Sjääääälvklart är det bra pris på pfc01:orna Jag köpte dem från pean för strax över 2000:- om jag minns rätt (2200:- kanske?)

Högsta budet på alltsammans är 3000:- nu och jag säljer helst till någon som tar alltsammans på en gång om jag får vettigt pris och helst till någon som kan hämta grejerna hos mig i stockholm så jag slipper skicka.

Jag skulle också kunna tänka mig att sälja ett par använda Carbotech XP8 bakbelägg som är finfina att matcha pfc01:orna med - jag hinner inte få av dem av bilen förrän i helgen dock. Och vad jag minns så är det rätt mycket kvar av dem så de borde räcka hela resten av den här säsongen iaf.

Samt har jag ett par millwaybussningar till frambärarmen som jag också kan tänka mig sälja om nån vill ha dem samtidigt: http://www.millway.se/vaghallning/bussningar/bararmsbussning-fram-e30- . . . .



OT: oh yes, 1000RR är planen, men jag har övertalat mig själv att ha en något slöare hoj som förstahoj tyvärr

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re:

djungel-Jim skrev:
Sjääääälvklart är det bra pris på pfc01:orna Jag köpte dem från pean för strax över 2000:- om jag minns rätt (2200:- kanske?)

Högsta budet på alltsammans är 3000:- nu och jag säljer helst till någon som tar alltsammans på en gång om jag får vettigt pris och helst till någon som kan hämta grejerna hos mig i stockholm så jag slipper skicka.

Jag skulle också kunna tänka mig att sälja ett par använda Carbotech XP8 bakbelägg som är finfina att matcha pfc01:orna med - jag hinner inte få av dem av bilen förrän i helgen dock. Och vad jag minns så är det rätt mycket kvar av dem så de borde räcka hela resten av den här säsongen iaf.

Samt har jag ett par millwaybussningar till frambärarmen som jag också kan tänka mig sälja om nån vill ha dem samtidigt: http://www.millway.se/vaghallning/bussningar/bararmsbussning-fram-e30- . . . .



OT: oh yes, 1000RR är planen, men jag har övertalat mig själv att ha en något slöare hoj som förstahoj tyvärr


Hej!

Jag kan oxå tänka mig att betala 3 000:-, kan nog fixa så att dem blir upphämtade isf!
Mao hoppar din andra spekulant av, så står jag gärna på tur!
Kan ev köpa bakbeläggen oxå, om du vill skicka med dem i affären, för en liten merkostnad givetvis.
Men ska dem hålla en hel säsong, så får det nog vara mer kvar på dem än det är när dem är nya!
//Tobbe

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 E36 3.2 Bromsprylar - sålt!
1243 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande