| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Scirocco 16V insug och bromsar
|
697 besök totalt |
|
SÄLJES: Scirocco 16V insug och bromsar
Har ett insug från Scirocco 16v som kan säljas. Det är det lilla insuget, 41mm. Väldigt användbart om man ska bygga turbo eller 16vG60 i mk1 eftersom spjällhuset hamnar på "rätt" sida, dvs. samma sida som original. Bra skick, över och underdel samt stag/fästen. Pris: 2000 eller bud Har även en uppsättning frambromsar från Scirocco 16v med okhållare vilket gör att du kan åka med 256mm skivor på din VW mk1. Okhållarna passa originalspindeln med 75mm mellan fästhålen. Bromsoken är Girling 54. Bra skick och fungerade felfritt när de monterades av bilen för några år sedan. Vill man ha något fint att se på så rekommenderas dock blästring och lack. Pris: 1200 eller bud Allt kan skickas men köparen står för frakten. Kan även skicka bilder om intresse finns _________________ Jonathan ossenkamp Scirocco GTS |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Scirocco 16V insug och bromsar
|
697 besök totalt |
