Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Scirocco 16V insug och bromsar
697 besök totalt
jokamp
Lund
Här sen Aug 2005
Inlägg: 31


Trådstartare
SÄLJES: Scirocco 16V insug och bromsar

Har ett insug från Scirocco 16v som kan säljas. Det är det lilla insuget, 41mm. Väldigt användbart om man ska bygga turbo eller 16vG60 i mk1 eftersom spjällhuset hamnar på "rätt" sida, dvs. samma sida som original. Bra skick, över och underdel samt stag/fästen.
Pris: 2000 eller bud

Har även en uppsättning frambromsar från Scirocco 16v med okhållare vilket gör att du kan åka med 256mm skivor på din VW mk1. Okhållarna passa originalspindeln med 75mm mellan fästhålen. Bromsoken är Girling 54. Bra skick och fungerade felfritt när de monterades av bilen för några år sedan. Vill man ha något fint att se på så rekommenderas dock blästring och lack.
Pris: 1200 eller bud

Allt kan skickas men köparen står för frakten. Kan även skicka bilder om intresse finns

_________________
Jonathan ossenkamp

Scirocco GTS
Citera
jokamp
Lund
Här sen Aug 2005
Inlägg: 31


Trådstartare
Upp!

Bud mottages, behöver bli av med lite saker.

_________________
Jonathan ossenkamp

Scirocco GTS
Citera
jokamp
Lund
Här sen Aug 2005
Inlägg: 31


Trådstartare
Upp upp! Bud mottages tacksamt :-)

_________________
Jonathan ossenkamp

Scirocco GTS
Citera
jokamp
Lund
Här sen Aug 2005
Inlägg: 31


Trådstartare
Upp igen!

_________________
Jonathan ossenkamp

Scirocco GTS
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Scirocco 16V insug och bromsar
697 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande